Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 25 år som er så heldig og har fått meg du vakre prinsesser, mannen min steriliserte seg etter den siste jenta kom, det jeg lurer på er om jeg har noen andre muligheter med og få flere barn? vi har veldig lyst på flere barn om noen år, jeg tok dette veldig vanskelig når mannen steriliserte seg, følte meg tom, vet jeg høres egoistisk ut som er så heldig og få barn mens det er mange som har vanskligheter med og få barn, det er bare det at jeg vil ha ihvertfall et barn til når de blir litt større de er nå 22 mnd og 5 mnd så her er det aktivt :)

håper noen kan hjelpe meg her inne

tusen takk for svar

Fortsetter under...

Min sambo har sterilisert seg. Vi har ingen barn sammen(foreløpig:-))).

Er på vårt andre forsøk nå. Var til egguttak i dag.

Ta kontakt med legen deres. Det er jo mulig å re-operere også, ellers så må mannen igjennom noe som heter TESA. Dette er fort over men relativt smertefullt. Du må gå på nesespray og sprøyter. Så blir det egguttak, befuktning og så innsetting.

Håper det ordner seg for dere.

jeg vet ikke så mye om dette så lurer på hva er TESA? noen som har vært igjennom revasjering som har blitt velykket? har veldig lyst på et barn o mnoen år som sagt og vil vite hva mine muligheter her, noen med barn som fra før som fikk hjelp til og få et barn til siden de hadde selv valgt og sterilisere seg. han som vill ikke jeg. er ganske deppa over at han gjorde det men han sier han vil ha en barn til ihvertfall:)

Kan prøve å svare deg på det jeg vet.... Skjønner du er deppa pga steriliseringen, det har jeg vært mange ganger også. Men han gjorde det lenge før jeg traff han.

TESA er: da henter dem ut sædceller hos mannen. Gjøres ved at han får bedøvelse m sprøyte inn i testiklene (han kan få morfin først). Deretter henter dem ut sædceller. Min sambo måtte gjennom dette før vi begynnte for å se om han hadde levedyktige svømmere.

Håper det hjelper deg noe ellers bare spør...... Mulig det fins noen nett sider me dette også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...