mona_k og lille brage;) Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Etter å ha lest om de to jentene Arachnida og Marie i augustklubben tenkte jeg å legge ut "oppskriften" til dere her, så vi kan finne den frem igjen når vi begynner å bli klare om en måned eller to? Som det står under virker ikke grøten på alle, og effekten kommer først når en er begynt å modnes. Lykke til! Malimi i augustklubben: Oki enda en gang da grrrrrr jeg har en kur ja, men det virker ikke på alle er jeg redd, men på meg funker det 100 % deter en fødselslege som har anbefalt denne kuren, til en venninde av meg som var over tia og desperat etter og bli ferdig, det er ikke farlig, men masse omtalt. Jeg kan bare fortelle min historie om sakene, så får hver og en vurdere det selv. Det begynnte i august 02 jeg var 5 dager over tia og var kjempelei og sliten, det var også tropevarme det året Ei venninde ringte for og høre hvordan det gikk, og når hun fikk høre hvordan jeg hadde det ga hun meg oppskriften hun selv fikk da hun skulle føde sin 2 sønn. Nykokt havregrynsgrøt i et kaffekrus og bland i sukker og 2 spiseskjeder lakserolje. Jeg dro på apoteket og kjøpte sakene, inntok det kl:16.00 9 august på min andre sønns bursdag, etter kaker og besøk av mamma satt vi oss for og se film, kl var da 19.00 eller noe,fikk rett inn i filmen noen skikkelige rier,de kom med 3 min mellomrom i ca en halvtime, så plask der gikk vannet ut over hele gulvet og stol og meg, da roet riene seg litt, resten av forløpet gikk normalt, gutten vår på 4.650 kom 01.30 den 10 august Neste prøve des 03 vi ventet endelig ei jente etter 4 gutter tok sakene 14 dager før termin, en time etter kom det rier, dro på sykehuset etter en stund, men ble sendt hjem med bare 1 cm åpning og beskjed om og komme tilbake etter kveldsmaten men etter 8 timer stoppet det opp igjen,mest sannsynlig ikke modent nok, så man bør være litt moden og klar. Prøve3: en uke etterpå 1uke før termin 17 des inntok sakene i 18.15 tia, gikkså i dusjen og gjorde meg klar, nå skulle jeg føde.......... (de 2 første gangene jeg prøvde hadde jeg ikke diaree, grøten skal stabilisere magen) fikk en runde med diaree denne gangen og som sist kom riene bare timen etter de ble vondere og vondere og tettere og tettere, i 21.00 tia klarte jeg ikke mere smertene var utholdige og jeg hadde gråten i halsen, vi kom oss på sykehuset, i bilen var det helt for jæ..... jenta vår kom to timer etter vi kom dit 23.30 11 desember, allt i allt tok det 4,5 time fra begynnels til slutt,jenta vår var 4.260 en litt intens fødsel, men det var jo nr 5 hos meg da, men visst dere har raske fødsler fra før,ikke ta denne kuren da,men som sagt jeg nøler ikke visst jeg blir lei nok, men får se mot slutten hvordan jeg har det, dette er min historie om dette emnet =)
mona_k og lille brage;) Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2007 hørtes ihvertfall ikke ut som en av de skumle kjerring rådene..
Lykkelig! :) Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Ja, dette er vel verdt et forsøk rundt termin.
mona_k og lille brage;) Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 virker som denne kan være litt fornuftig, så jeg dytter litt jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå