3 sjarmtroll <3 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Vi sliter sånn med å finne jentenavn til prinsessa i magen...... Helt til nå nylig satt vi igjen med 3 navn,- Nora, Linnea og Emilie. MEN, alle de navnene jeg/vi liker er d mange andre som heter også..... Synes d er dumt om jenta blir kalt navn + etternavn i evt bhg/skole. 3 åringen vår har f.eks 2 Emma på sin avdeling i bhg, og den ene blir da kalt med etternavn. Har derfor begynt å tenke på å ha 2 navn, blir kanskje mye da hun skal ha 2 etternavn. Brødrene har kun et navn. Navnene jeg har tenkt litt på er: Nora Emilie Emilie Linnea Ida Emilie Sara Emilie Linnea Kristine Noen som har forslag/mening?? Blir glad for svar :0)
nutri Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Likte kombinasjonene med Emilie på slutten. Men greier ikke bestemme meg for hvilket var finest. Hehehe. Da er du like langt, 3 alternativer =) Men er enig meg deg. Kjedelig å ha et navn som "alle" andre har. Synes 2 fornavn og 2 etternavn er greit hvis de ikke er for lange. Ida Emilie er kanskje favoritten, og kortest, siden du skal ha 2 etternavn. Men Nora Emilie er også fint da.... hmmm =)
Hege *fødeklar!* Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 ååå jeg syntes Tyri er så vakkert, men nå blir det en gutt på meg da:)
godiva med 3 gull Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 synes alle var fine!' likte kanskje best NORA EMILIE. IDA EMILIE SARA EMILIE I den rekkefølgen. De var liksom enklest å si?? Men alle var veldig fine!
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Æ syns sjøl at har søskenan bare ett navn så bi det rart opp en i flokken har to navn. Spesielt visst dåkker bruke begge etternavnan! Det bi såå langt. Ville droppa ett av fornavnan. Men så va jo det bare mi meining! ;p Emilie va jo bare heilt nyyydelig!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Vi har tenkt på Oda Linea....så jeg synes Linnea er fint. Jeg synes Linnea Kristine var fint
Elise og mamma Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes kombinasjonen med etternavnet har mye å si, fordi det ikke er alle fornavn som klinger like bra med etternavnet. Men likte veldig godt Sara Emilie. Vet ikke enda om jeg får gutt eller jente, men vi har tenkt på Elise eller Arjen. Lykke til!
Philippa=) Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Jeg likte alle variantene jeg og, men er enig med rockebaby at det må klinge litt til etternavnene også. Våres lille prinsesse skal hete Monique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå