Gå til innhold

November: Hei Kab! :-)


TKH71 & Halvor :-)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Neimen ikke like lett å bimme etter at barnet har kommet. Blir mest lesing, om jeg i det hele tatt sitter foran pc´n.

Er det noe treff for tiden? Har noen tid til det?! Det hadde vært hyggelig å treffes igjen, men jeg stolprer meg fortsatt frem med 2 krykker...

Hører du noe fra de andre jentene?

Håper alt er bra med dere!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Leste historien din, kjedelig med sykehusoppholdet da..

Ikke mye tid til dibbing nei. Har vært på et treff i forrige uke i Lillestrøm, der var Nina og Emil, Tiny og Tiril, Popkind og Aurora og tonje med rød koffert med barn i magen fortsatt. Veldig koselig å se folk igjen, og ikke minst babyene deres:) Var også på hjemmebesøk hos Vips-77 og Christine-veldig koselig.

 

Alt er bra med oss:) Må skirve mer senere da Jenny hyler her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Skal du på bimbor´?

Hadde vært veldig koselig å treffe folk, går rundt her med gubben hele dagen.

Jeg har ikke vært uten Halvor enda. Vi har blitt ganske tette og sammensveiset etter sykehusoppholdet... Vet ikke om vi er klare for å rive oss løs, gitt. Huff, synes det er litt tøft, jeg. Hønemor...

Har du vært borte fra Jenny enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:)

 

Ikke vært lenge borte fra henne nei. Var en tur i kirken på julaften, da var jeg uten henne i et par timer. Synes ikke det var så ille. Men det kommer litt an på hvem som passer henne. Hvis Sambo eller mamma passer er det greit, men om noen andre så synes jeg det ikke er greit, hvertfall ikke nå som hun er så liten. Men jeg tror jeg sjkal klare å være borte fra henne i noen timer under bimbordet. Og hvis det skulle bli for tøft så er det jo bare å reise hjem. Alle vil jo ha forståelse for det da:) Synes du skal være med. Jeg har meldt meg på, og må bare huske å ha pumpet meg så Jenny har nok mat mens jeg er borte. Sent blir det nok ikke på meg, og ikke blir det noe alkohol heller. Så det skal nok gå greit..håper jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...