Bromelia Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Datteren min skal begynne i barnehagen om en stund, og der skal hun sove ute i vogn. Bør jeg la være å selge den store simo-sportsvogna? Alternativet erå sove i en teutonia y2k/2. I tillegg har vi en graco trille som vi bruker på senteret. Hvor mange vogner trenger jeg egentlig? Det begynner å hope seg opp her... Har nå 5 vogner (med dypvogner og det hele) Og sånnt tar plass, så nå tenkte jeg å selge noen av dem... Datteren min er forresten 7 mnd.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 jeg synes du burde beholde simovogna, de er beste til å sove i barnehagen, synes nå jeg =) Jobber selv i barnehagen, og synes den er lunest, høy, så det ikke blåser inn, masse plass til voksipose, kjempe fin sove vogn til barnehagen. Brukte Simo selv, selv om jeg hadde andre vogner.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Simo! Det er uten tvil den beste sovevogna!!!
LegallyBlond Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 ENig med de to over. Lun og god vogn, god plass til skikkelige tepper/poser
Noah+lykkeliten<3 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg jobber selv i barnehage (småbarnsavd.), jeg mener simovognen er den absolutt beste sovevognen. så ikke selg den
Bromelia Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2007 Takk for svar! da beholder jeg simo-vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå