Gå til innhold

jeg er konstant sulten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bli gal, blir jo ikke mett jo. og det fører jo til mye sjokolade og små godt på meg istede for å spise hele tiden. dette er ikke noe gøy. noen som har tips? jeg full ammer enda.... har gutt på 4.5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe tips,men ville bare si at jeg var slik ogå.

Ammet i 8 uker og var gør sulten hele tiden.

Små plagsomt til tider:/

Skrevet

Prøv proteinshakes, du kjøper det i dunker på apotek eller sportsbutikker.

Skrevet

Jeg blir heller aldri mett, derfor har jeg begynt å spise sunt. Små måltider hver 3. time. Kan ikke si at jeg blir mere mett av det, men når jeg allikevel skal være sulten hele tiden så kan jeg like godt kutte ut allt det usunne jeg pleier å dytte i meg hele tiden. Det gjør liksom ikke noe fra eller til:)

Kanskje ikke det svaret du ville ha, men her har du det:P

Skrevet

mens jeg ammer? tåler bebien det da?

Skrevet

har tenkt på det jeg også, men er jo umulig å huske på å spise hver 3 time.... må nok greie å komme over suget på smågodt også. mulig det er røyken jeg ubevist savner siden jeg spiser så mye søtt

Skrevet

Jeg har begynnt å skrive ned i en bok hver gang jeg spiser. Når jeg spiser og hva jeg spiser. Funker fint det. Da titter jeg bare etter innimellom og ser at "oj! Nå må jeg spise snart" eller "søren, er det såååå lenge til det er tid for mat igjen?":)

Røyksug kan jo ofte forveksles med sult da, så det er godt mulig at det er røyken sin skyld.

Skrevet

Har vel ikke noen tips med har det på samme måte, jenta mi er også 4,5 mnd... Tror de suger mye melk av oss nå slik at vi blir ekstra sultne... Jeg er som deg, propper mye sjokkis og hiver også innpå med middager etc.. Har alltid spist masse masse mat men nå tar det helt av liksom, spiser mye mer enn samboeren som er 1.85 og 85 kg (jeg er 169 og 63 kg). Ser på vekta at jeg står helt stille så er vel det kroppen trenger for å opprettholde sin vekt (har veid 63 kg så lenge jeg kan huske bortsett fra da jeg var gravid).

Hvis du ikke har problemer med vekta er det jo bare gjøre som meg nyte at du kan unne deg litt ekstra uten at det syns på vekta;-)

Skrevet

ps spiser også mye frukt, bananer for eksempel metter litt og er godt og sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...