Suprise! Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Virker nesten som om store deler av måltidet kommer opp ganske ofte.Hun får mme. Har kjøpt inn mais grøt,tenkte kanskje vi kunne begynne med det å se om det ble likere... Hva tror dere?....eller kanskje andre forslag?
Sjalabais Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hva med å prøve en annen type mme først? Mulig at det er et eller annet i den hun reagerer på...
Suprise! Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Men kan de plutselig bare reagere på det da?
Sjalabais Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Dessverre, ja :-( Du kan ha tålt noe i mange år og plutselig begynne å resgere på det. Eller du kan ha prøvd noe i en liten periode og begynne å reagere på det. Kan jo være noe annet som gjør at hun gulper så mye, men å bytte fra kumelkbasert-mme til en annen type mme er jo ikke store jobben. Fortsetter hun å gulpe mye, så er det jo noe annet. Virker det som om hun har andre problemer med magen? Smerter, vondt for å komme seg på do e.l.? Har du kontaktet hs og spurt de om hva det kan være og hva de anbefaler at du gjør?
Suprise! Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Ja,selvfølgelig kan man det;P *ikke i tenke modus* Hun har problemer med å bæsje.Kan gå på det meste 3-4 dager i mellom.Virker ikke som om hun har vondt. Skal høre med hs i morgen,takk for svar:)
Suprise! Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 ...en ting til... Hun drakk ca 720-730 ml om dagen.Nå ligger det på 600 og noe... Hva kan dette ha seg?
Sjalabais Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Ikke godt å si... Tenker med meg selv at hvis jeg har vondt i magen eller ikke kommer meg på do i en periode, så går matlysten ned til ting normaliserer seg igjen. Ta kontakt med hs i morgen du. Der vil de nok kunne gi deg hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå