Gå til innhold

4 mnd... 7840 gr og 66.5 lang. gutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det stort eller normalt? og hvor stort var hodet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kontroll her ved 4 mnd. Men på vekta vår her hjemme er han 8 kg. Hode og lengde vet jeg ikke!

Skrevet

Min var 63 cm og 6655 gram og 41,7 rundt hode ved 4 mnd og 3 dager:)

Skrevet

snuppa mi var 66,5 cm og 7995 gr. 42,5 rundt hodet. På jentekurven ligger hun på den nest øverste innen normalen.

Skrevet

ved 4 mnd var min 7935g og 65 lang, og han lå godt over gjennomsnittet på kurven ;)

Skrevet

godt det ikke bare er min.:) har ei venninne og der er tulla 5 cm kortere og 2100 g lettere og 15 dager eldre.

men full ammer dere enda? det gjør jeg og lurer på om han blir enda rundere da. storebror vak kjempe rund:) var så tykk at han bare rullet dit han skulle når han var over 8 mnd

Skrevet

Fullammer vel, men gir litt grøt på kvelden med morsmelk!

Skrevet

He he he:) Fine mentale bilder her nå:)

Jeg fullammer enda ja. Og han legger på seg godt og var visst flott i vekt i forhold til høyde ifølge min hs. Selv om han er litt magrere enn din:) og litt kortere:)

Skrevet

hehe men skulle stå : om han ble rundere av å starte med grøt....:)

Skrevet

Men det gjør jo ikke noe om det vokser masse og trives på mm. De blir jo ikke for store av det:) Og om han får nok trenger han vel ikke grøt enda:)

Skrevet

det er der problemet ligger. far han har vært 4 uker har han lagt seg i 19-20 tiden og sovet frem til 5-6 tiden. men siste uka har han våknet i 00-01 tiden for mat..... men har jo allerede vært uten mat i6 timer... så er kanskje ikke så rart egentlig. men hvorfor skal han tulle med rutinene nå liksom:)

Skrevet

Ja, kanskje han trenger litt mer mat. Men de sier bare 50% sover bedre med grøt innabords, de resterende 50% sover dårligere:(

Skrevet

så feil på helsekortet!!! han var enda større ved 4 mnd!

8710g og 70 lang.....

Skrevet

Vil ikke si det er så stort. Minsten var 9350g og 70,5 cm dagen før han ble 4 mnd.

Skrevet

jo det er vel litt ovegjennomsittet vel...her var frøkenen 6,5 på 5 mnd

Skrevet

Jenta mi var 8 kg, 63 cm lang og 41,5 cm rundt hodet.

Gutten din høres helt perfekt ut:)

Skrevet

Gutten min var 7490g og 64cm lang når han var 4mnd. :)

Han er helt passe,syns gutten din høres helt fin ut ja :)

Skrevet

Fint innenfor normalen for en gutt!. Jenta mi var 67 cm lang og 6540 g på 4 mnd kontroll, hun lå helt øverst i kurven mtp lengde og litt under gj.snitt mtp vekt. Men har fulgt sin egen lange og slanke kurve hele veien.

Skrevet

Min gutt var 7890g og 66cm på 4 mnd kontroll, vet ikke hvor stort hodet var, men det er iallefall stort! Fullammes fortsatt og spiser absolutt hele tiden, dag og natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...