Villeville Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg var på UL for andre gang i dag og fikk beskjed om at jeg hadde for høyt blodtrykk og for mye proteiner i urinen min. De sa jeg sansynligvis hadde fått svangerskapsforgiftning allerede og jeg er bare i uke 10. Jeg trodde ikke det var mulig, men de sa at det hendte i sjeldne tilfeller. Har allerede en sønn som ble født i uke 28 pga svangerskapsforgiftning (han er helt fin:-)), men fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på at dette svangerskapet heller ikke ble noe lenger. Snufs. Noen som har vært i lignende situasjon?
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Huff da... Jeg føler med deg....Fikk selv barn i uke 29 pga sv.skapsforg., og er ganske redd for at det skal skje igjen... MEN...du får bare gjøre det beste ut av det... Ta vare på deg selv, spis sunt, få tidlig sykemelding, ta det mest mulig med ro, men få frisk luft og kom deg ut litt også... Det tror jeg kan ha VELDIG mye og si.. Ikke løft for mye på sønnen din eller andre tunge ting, prøv å få en del avlastning, ALT hjelper...Ønsker deg hvertfall MASSE lykke til, krysser fingrene for OVER uke 30 hvertfall!! =) klem fra
Villeville Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk! over uke 30 hadde vært deilig...Må prøve å føkusere påat dette SKAL gå bra.
§iris§ Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 jeg hadde høyt blodtrykk og protiner i urinen under hele svangelskapet.. jeg fikk i uke 27 sist jeg no.. fikk i uke 31 sist... men gjør som hun over sier.. ta det med ro.. men det fikk ikke jeg til.. var på flytte fot.. men men.. alt går bra hvertfall... hehe.. lykke til da.. krysser fingrene for over 30 uker da:)
Villeville Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 Så fint at det gikk bra med deg. Lå du inne til observasjon før du fikk babyen? Er kjempefornøyd om jeg går til uke 28, Helst 30 eller mer. Legene sier jeg skal ta det med ro, men det er neimmen ikke lett! Sier også at jeg må forberede meg på å få babyen for tidlig. Ikke lett når man har en 2åring i huset:-)
§iris§ Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 ja jeg lå inne på obs før jeg fikk ja.. ble lagt inn første gang når jeg var i uke 22.. ble skrevet ut etter noen dager.. også ble jeg lagt inn igjen.. også ble det tatt med haste ks etter noen dager når jeg ble lagt inn igjen..nei var ikke så lett her heller nei.. hun størsta var 2 1/2 år.. hehe.. så slapp av prøvde jeg..
Villeville Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 Jeg lå inne på obs i 2 uker før babyen ble tatt med haste ks. Var skikkelig sjuk med blodtrykk på 230/125 og klart ikke å puste. Tok nesten 1år å bli "frisk" igjen. Skumle greier. Liker ikke tanken på å ligge der i 2 uker til... eller å bli så sjuk igjen. Går dette bra blir det nok den siste egenproduserte...Skal prøve å slappe av...hehe.. har begynt å glede meg til babyen nå, men er litt nervøs i dag siden jeg skal på ny UL i morgen. Jammen oppmuntrende at det finnes andre med vanskelige svangerskap som ender bra1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå