Stadig optimist :0) Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Som elsker å se på babyting og drømme seg bort? Ikke hjelper det heller å ha en mor som er daglig leder i, ja riktig, i en BABYBUTIKK!!!!!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hehehe... Har begynt å gjøre det nå... Nå som jeg er "ferdig" med frieriet..=o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ååå jeg elsker det! Blir jo enda mer babysyk av det! Hehe ekstra ille for deg da;) Når hun er daglig leder i en babybutikk...
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Kjøpte meg to nydelige sengesett fra HØIE (salg...) lyseblått og lys rosa.. hehe.. før jul.... har gjemt det for sambo da, ikke helt usynlig heller, men om han spør sier jeg det er til en venninne som venter barn... hehe... kan jo hende det blir gaver også da!
ønskeråbligravid Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jepp.. All the time.. Imorgen skal jeg ut å kjøpe babyklær til en liten jente som kommer nå i februar:) Alle de andre venninne mine har fått gutter, så gleder meg masse til å kjøpe jenteklær!
AwholeNewWorld Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Å,ja! Jeg må si at det er ikke bare du :=) Vi kjøpte til og med inn noen småting sist jeg var gravid. Men det er pent pakket ned og vi venter spent på å ta det frem igjen :=) Uff, man får ikke akkurat mindre lyst på barn da liksom ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå