Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Min lille er 11 dager idag, å har ikke skriket en eneste gang. Vi har aldri hørt han gråte.. deilig det, men lurer bare på om det er flere som ikke gråter!
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 åååååååååå, 11 dg. Det føles som en evighet siden. Tja, min har alltid gråti når han er sulten eller trøtt, tok meg bare 2 mnd å forstå det Har hørt om et par babyer som ikke gråter, bare grynter litt når de ikke liker seg så det er nok normalt-alt er normalt Lykke til videre!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ok, da er vi vel bare veldig heldige da.. Han bare lager lyder å tar seg til munn når han er sulten og så klager han når det er noe i bleia, lager grimaser og grynter! Deilig det...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Vår lille skriker ikke masse. han sier fra når det er noe i bleia, men da med små ynk. Mat signaliserer han med en voldsom iver. Han griner litt når han er trøtt og selskapssyk. Men ikke mye. Må si ifra at det er litt mer volum på det nå når han er 4 mnd enn det var dne første tida, da..
BettyBoob Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 min har aldri grått mye nå er han 10 mnd, og sutrer hvis han er sulten/trøtt, gråter litt når han legger seg og hvis han ramler selvsagt... Ellers en veldig blid og fornøyd gutt jeg har han gråt heller ikke før han fikk sitt første bad....det var skummelt! Da var han noen dager gammel (fikk beskjed om å vente litt pga hard medfart med tangen under fødselen....)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Nyt det da er babyen fornøyd har det bra =0). Tulla her gråter heller ikke mye, deilig Hun har sovet hele natta fra 2 måneder og er så grei å ha med seg overalt. En jeg kjenner gikk til legen syntes det var så rart ikke sønnen gråt. Ta så legen henne inn i øynene og sa "nyt det " hi hi.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Hun gråter svært sjeldent, Gråt vel nesten ikke i begynnelsen, slik husker jeg det i alle fall. Måtte gi henne mat hver 3-4 time fordi hun aldri gråt:-) Nå sier hun ifra når det er noe galt, trøtt eller sulten. Kanskje en 5 gager om dagen.
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Hun gråt endel i begynnelsen med låsning i rygg og bekken. Nå gråter hun hvis hun blir overtrøtt... Klager når hun blir sulten/kjeder seg/bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå