Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Nå har jeg i natt våknet kl1 og 3 for å gå på do å i 5 tiden så måtte jeg bare stå opp,var lys våken å holdt meg våken til rundt 10 da jeg tok noen timers lur,så igjen nå i kveld i 6 til 8 tiden å nå er klokken 23.27 å nå er jeg såpass trøtt igjen att jeg glipper med øynene,noen andre som har det slik fortiden?Jeg vet ikke om dette har noe med mitt lave stoffskifte eller vannansamlingen i bein å hender men kjenner jeg er helt borte omtrent å bare vill sove selv om jeg hadde andre planer.
eva luna Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er også stuptrøtt og sliten for tiden, ennå jeg ikke er i jobb engang, men studerer. Kan ikke huske at jeg var så trøtt på slutten sist, men det var jeg sikkert. Bare håper jeg våkner når fødselen setter i gang... he he ;-)
Pinklady og Amalie Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 vokner hele tiden p natten for å gå på do, men jeg nekter å sto opp selv om jeg ikke får sove. Ligger der til jeg sovner igjen selv om det tar flere timer.
jentebaby i hus Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Er trøtt om dagen men ikke om kvelden/natten. Sover dørlig,så eg sover noen timer etter frokost/lunsj. Vi gjør oss vel klare for nattevåk og fødsel.
tinemor83 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har ikke sovet om natten siden uke 25.. Legen min mener jeg har noe hun kaller forsinket søvnsyndrom, noe som bl. a. innebærer at kroppen forbereder seg på våkenetter lenge før den skal. Hipp hurra! Jeg som hadde håpet på å få sove FØR den lille kom til verden.. Men neida. Har ennå 11 uker igjen. Er sykemeldt pga dette nå, og er rimelig sliten. Får vel sove nå i 3-4 tiden og da er det bare snakk om et par timer før tulla mi på 4 våkner.. Er alene med henne denne uka, så det er jo helt supert! Gleder meg til mannen min kommer hjem!!! Da skal jeg sove litt frampå..
lillebaby2007 Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg kan ta en blund eller to på dagtid, men får ikke sove på natta. Innmari irriterende, for det er lite å finne på når man sitter oppe slik da. Også kynnere hele tiden da. Er i uke 34. *klage klage* hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå