Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jenta mi lager noen voldsomme hyl for tiden, litt komisk nesten .......Det er kommet de siste dagene, mange på rad.. Har funnet ut de kommer når hun er trett.. Volum har hun iallefall ;-) Andre med hylende babyer ?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Ja. Litt over 4 mnd her. Har den siste uka begynt med skikkelige stukken-gris-hyl... skikkelig gjennom marg og bein. Men han smiler og virker fornøyd ellers... gøy ny lyd kanskje? Ikke gøy for mammaen:(
SuperGlad Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 De vil hyyyyle lenge :-) snuppa på 8 1/2 mnd hyler enda for full hals. De tester ut stemmen å det synes de selv er skikkelig morsomt. Hun kan ligge å hyle å vræle å deretter bryte ut i latter, herlig :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg rpøvde å immiter vår lille her og da kosa han seg, stoooort smil og sååå fornøyd, he he:) men for de som bor over oss må det jo hørs ut som at vi msihandler ham...
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 HI hi morsomt ! I dag har jeg funnet ut at det ikke bare er hyl når hun er trett, ligger og hyler nå og gliser samtidig. Så fornøyd med seg selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå