Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Altså under 1 års forskjell. Har nemlig nettopp funnet ut at jeg er gravid, og jeg har allerede ei jente på 3 måneder.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hei.. Jeg har vel ikke mye svar på dette,men måtte bare tiføye at jeg venter andre barnet mitt og det blir 13-14mnd imellom dem..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hvilke tanker har du ang. det? Jeg gruer meg kjempemasse. Ikke å ha to babyer, men å være gravid mens jenta mi er så lita. Hadde det ikke så lett med svangerskapet nemlig.
mina_ *3prinser* Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 litt under 14mnder mellom mine...ekstremt nok for meg
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Det er bare 10,5 mnd mellom meg og lillebroren min. Det er tett det:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 HI her. Går det bra, eller er det masse styr? Jeg har heldigvis en sovebaby nå, og håper på plass i barnehage til høsten. Så det blir mest styr om ettermiddagen, men folk har jo tvillinger, så sånn sett skulle det jo gå. Men gruer meg til svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Var det greit å vokse opp slik? Dere gikk vel ikke i samme klasse. Det kommer i alle fall ikke mine til å gjøre, og det synes jeg er litt beroligende. Men det er tett ja!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Hei du...... Jeg svarer litt tregt jeg:) Hva jeg tenker:hmmm,, gruer meg litt til iallfall di 2 siste mnd med en baby fra før. Men vi skal nok klare det.. Har hørt andre sier at det går bedre enn forventet!! Jeg gruer meg til di første mnd etterpå også jeg da... Vil tro det blir hardt.. Det var ikke planlagt så det kom som et slag i ansiktet da:)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Nei, vi vokste opp under litt andre omstendigheter. Ble plassert i fosterhjem, først sammen, så separert. Så vi bodde barte sammen fram til jeg var 5 og han 4.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Ikke barte selvfølgelig... bare
lilja70 Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Var au-pair for tvillinger som var 11 mnd når jeg kom, og søsteren som var 11 mnd eldre. Veldig slitsomt i den perioden, viktig å være flere voksne som tar i et tak, og å legge vekk andre ting, studier, tidkrevende hobbyer, opp-pussing og slikt, for man skal jo kose seg med barna også!!! Mange ting er lettere også, når man kommer over den aller minste babyperioden, alle tre au-pair ungene mine spiste av samme grøtskåla samtidig, jeg bare putta inn i det gapet som var åpent, som ei fuglemor;-) Når du går tur får du lufta begge;-) Her er forresten et forum som heter pseudotvillinger på dib, kanskje du får noen gode tips der!!! Den største kommer til å virke veldig stor, så du må huske å si til deg selv at jenta di bare er en ett-åring!!! Det er jammen ikke mye. Men gjett om de kommer til å ha mye glede av hverandre opp igjennom årene. Mine minste er det to år mellom, men jeg ønska meg dem mye tettere;-) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå