-carina- Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå som Karsten (nesten) er seks måneder tenkte jeg å bytte ut smokkene hans. Kjøpte Ortoden smokker sist helg... Men han var ikke så begeistret for dem. Bare lurte på om noen andre bruker de smokkene? Tok det lang tid å venne barna til de smokkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 15. januar 2007 #2 Del Skrevet 15. januar 2007 kjøpte de for 4 mnd siden uten hell. Burde begynt fra dag 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 16. januar 2007 #3 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg kjøpte da hun var mindre... Var et kjøp jeg ble skikkelig irritert på.... Fikk henne absolutt ikke til å ta den... Og dyr var den også... De er sikkert bra, men nytter ikke om de små ikke klarerer å bruke dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosa bolla Skrevet 16. januar 2007 #4 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei. Vi kjøpte de for en god stund tilbake. kjøpe de da Malin var rundt 2 mnd, og nå er hun 6. Hun ville heller ikke ha dem, virket som at hun ikke forstod hvordan hun skulle sutte på dem.. Men vi ga ikke opp, prøvde med gjevne mellom rom, for det stod på pakningen at man skulle bruke god tid og ikke gi opp. Men etter noen mnd med prøving ga vi helt opp.. de var ikke slik vi hadde trodd og Malin ville fortsatt ikke ha dem etter en lang prøving. Prøvde igjen for en uke siden, da gikk den også rett ut.. Dumt kjøp... Veit om ei venninne som har prøvd dem fra dag en, men funker ikke. Men det er vel kanskje noen den fungerer på (",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2007 Skjønner at det ikke er så lett å få ham til å bruke smokken... Jeg får prøve noen ganger til, den som gir seg har jo som kjent tapt! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå