Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 4 mnd siden fødsel, eier ingen sex lyst. Begynne og lure på om det er meg det er noe galt med eller om jeg rett og slett IKKE tenner på kjæresten min lengre!:-( Jeg elsker han men har ikke den samme lysten på han som før! Stakkar, jeg forteller han at det er vondt og jeg er trøtt... Jeg elsker han jo, er det normalt og få slike følelser etter du har fått barn?! Fortvilet....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det kommer litt an på. Ammer du? For det virker inn. Det kommer igjen når du ammer mindre. Det kan også være lurt å be om at legen tar en bodprøve og sjekker stoffskiftet, en noe lav verdi kan gi mye utslag på libido. Og er det fremdeles sårt der nede så må dere jo bare vente til det er bedre, og bruke MYE glidekrem (og etter en orgasme hos deg er inntrenging mer mulig for ham, og dessuten er det greiere å måtte vente fordi "han er for stor", hehe...) Det tok syv mnd hos meg (hadde stort kutt). Søvn er også veldig sexy, og middagslur på lørdager er en bra "begynnertid"... Tar han noen tørner på natt i helgen, så er du mer opplagt også! To halvtrøtte har mer gøy en en utkjørt og en opplagt. Ammer du ikke, men stoffskiftet er ok, så har mange god nytte av rosenrot-tilskudd.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 HI her. Ammer ikke, men er ofte sliten og trøtt. Han hjelper mye til med babyen, det er heller jeg som glemmer og spise riktig og ta vitaminer...er sliten i kroppen. Han har ALLTID lyst, kansje derfor jeg for så lite lyst...føler meg presset.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Det varier nok fra person til person, men for mitt tilfelle kom ikke sex-lysten tilbake før etter mensen kom tilbake. Fikk den for 3 uker siden, og merker lysten blir større,men har ikke hatt sex enda. Stakkers sambo som er så tålmodig:-( Men jeg føler at det er rett før jeg er klar for å hoppe i det. På meg virker det som kroppen min trengte å få hormonene på stell igjen, at å få mensen tilbake var det jeg trengte. Men så går jeg i tillegg med frykt for at det skal gjøre vondt første gangen da....men lysten den blir bare sterkere å sterkere etter at mensen kom tilbake (6 mnd siden fødselen nå) Jeg vet ikke helt om jeg har så mange gode råd som du sikkert ikke allerede har tenkt på, men jeg ville bare at du skulle vite at du er ikke den eneste som har følt det slik.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vet ikke helt om jeg kan gi deg noe fornuftig "svar"..det finnes jo ingen fasit på dette. Her er det 6 mnd siden fødselen,og jeg har nettopp fått sexlysten tilbake.. ting tar tid.. Men det kan jo hende at man føler seg litt for "moderlig" til å ha sex,hvis du skjønner... Eller at man er altfor opptatt av den lille,og dermed ikke tenker i de baner i det hele tatt,slik at man "glemmer" hvordan det hele er... Det som hjalp meg litt på vei her,var at jeg investerte i et lite,men dødssexy antrekk! På den måten fikk jeg føle min egen seksualitet igjen,og føle meg sexy, og det ga meg lyst:) Etter 9 mnd der man ikke føler seg så veldig sexy og attraktiv så er det jo vanskelig å finne tilbake til det synet på seg selv igjen.. ikke sant? og da må man jo gjøre visse tiltak. Prøv og lag til en romantisk stemning etter babyen har lagt seg og kveldsroen har senket seg. Prøv og kos med mannen din,kyss ,bare vær nær hverandre og kjenn etter om det pirrer følelsene. Det hjelper også og finne tilbake til sexlysten på egenhånd:) Vet ikke jeg om du bare syns jeg prater tull,men det var slik det funket for meg da:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror ikke jeg elsker min sambo noe lengre jeg. Og dermed ingen lyst heller. Jeg tror jeg sier at jeg elsker han av gammel vane. Er veldig forelska i en annen, og rimelig betatt av enda en. Vi har hatt veldig mye problemer i forholdet vårt. Virker som han tar meg for gitt. Og nå har han 0 respekt for meg virker det som. Avskyr han mer og mer for hver dag. Sur og grinete som han er hver jæv**de fo**ulte dag. Er så drittlei av det! Å gidder nesten ikke å ta ansvar for sønnen sin i det hele tatt. Spør om han kan holde i han mens jeg får spise f.eks. men da er det huff! Tenk dere det HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF HUFF hele den jæ**a fu**ings dagen. Johnny som han heter(han jeg liker altså). Han spør han, om han skal holde i sønnen min. Kom til onkel johnny, så mamma får spise sier han. Er så irritabelt at han jeg bor ilag med ikke kan si det samme... Også bor han her da og snylter på meg, selv om det er 1 og et halvt år siden det ble slutt! Risikerer at kanskje tk finner ut av det. Da er det gjort da. Jeg betaler både husleie,strøm og mat. Han har dattra si fra et annet forhold på besøk. Og betaler meg bare 1000 kr. mnd. Altså han snylter! Er så drita lei! Måtte bare få sagt det! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå