Gå til innhold

Dere som er negative til Emmeljung vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne høre hva dere mener er negativt med Emmaljung vognene?

Hvis du ikke liker vogna kun pga. utseene ikke er etter din smak så går ikke det for å være en negativ ting om vognen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga har da utrolig mange ulike modeller.....Store, tunge, lette små, 4 hjul, 3 hjul........Vil tro ikke alle liker/misliker samtlige modeller, funksjoner og design.

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke negativ til vognene, men jeg synes ett minus er at de tar så mye plass når de er sammenlagt...

Bortsett fra det synes jeg vognene er topp, og skal ha en slik selv :-)

Skrevet

Har en Edge Duo. Er fornøyd med bagen, men ikke med sportsdelen. Synes den er kort i forhold til Simo, og dumt at ikke bøylen foran kan legges ned.

Skrevet

hva mener du med at bøylen ikke kan legges ned?????

Skrevet

Den er så TUNG!!!!!!!

Sporstdelen veier 19 kg!!!! (Altså vogn 19kg, unge 10 kg, stæsj 2 kg = 31 kg!!!!!)Kan ikke skjønne at jeg gidda å drasse på det droget i 2 mnd når det finnes sportsvogeer som jeg er like fornøyd med, om ikke mere fornøyd med som veier 10-12 kg.

Også har 70% av tromsøs befolking emmaljunga, liker noe litt orginalt jeg da :)

Skrevet

Den?

Det finnes mange forskjellige Emmaljunga-vogner, og ikke alle er tunge. Har selv kjøpt Emmaljunga City Cross, bl.a. fordi den er så lett.

Skrevet

Jeg har også Emmaljunga City Cross og er stort sett kjempefornøyd. Den er veldig lett og grei vogn. Men jeg skulle ønske det gikk an å ta av bøylen foran slik man kan på simo sine vogner, og jeg synes fotposen blir litt for tett inntil barnet når ham sitter ( for stramt der det festes på kalesjen. Men jeg er vant med simo da. Og jeg har hørt fra flere venninner at Emmaljunga sin svakhet er at de fort blir skjoldete/mister fargen på kalesjen. Håper selvfølgelig at det ikke skjer med meg. grunnen til at jeg kjøpte Emmaljunga nå er at den er lett og stødig, god plass(liggelengde) og man har mange fine valgmuligheter av farger på vogna

Skrevet

.... at den bøylen som er foran barnet i sittedelen ikke kan "klikkes" løs og legges helt ned sånn som på Simo. Da er det så mye lettere med vinterposer, og så bare klikker man den på plass igjen. På min Emmaljunga kan man bare regulere den litt opp og ned, og det blir ikke det samme....

Skrevet

du får skrudd av bøylen med unbrako nøkkel. impringner vognen din, det hjelper

Skrevet

Innpregnering hadde jeg ikke tenkt på. bruker jo regntrekk mye nå på vinteren men bra tips. tusen takk! Vet at man kan skru av bøylen, men det blir jo en smule tungvindt da for når poden skal sitte vil vi jo ha den på. Er når han sover i voksien det hadde vært greit å tatt av. Men det er nokså god plass under bøylen da så det går greit det. Hadde bare vært et ønske at det var enklere å ta av :)

Skrevet

den bøylen er jo med på å stive opp understellet så å skru den av er kanskje ikke å anbefale. Det er genialt med Simo at man kan legge den ned etter behov, det er ikke til å komme unna....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...