Nr-2-i-magen Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil gjerne høre hva dere mener er negativt med Brio vognene? Hvis du ikke liker vogna kun pga. utseene ikke er etter din smak så går ikke det for å være en negativ ting om vognen
Ajam Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Har kombi vognen, kjempe god vogn. Det jeg kan utsette på den er at den er tung og klumpete å ta ut og inn av bilen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 vi hadde denne vognen til førsemann og var ikke spesielt imponert. synes den ble fort slakete, bagen var veldig smal (fikk bare brukt den i 4 mnd..) den var tung å løfte ut og inn av bilen... fargene utseende på vognen synes jeg var fin(derfor vi valgte den i første omgang, har valgt å tenke litt mer praktisk denne gangen) en annen ting var at vi var så uheldige og pungterte og da vi skulle kjøpe ny slange til hjulet, hadde de begynt med nye hjul, så det fantes ikke slange som passet til de hjulene vi hadde.. ble derfor veldig vanskelig å fylle luft i dekkene(noe man må gjøre OFTE) ble kanskje veldig negativt dette... mulig vi bare var uheldige, men mener at vogner til nesten 6000 kr bør ha litt bedre kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Om den nye happy-vognen. Understellet er det beste jeg har sett. Men bagen var helt forferdelig... Den var sped, lite polstret og virket veldig usolid. Dårlige løsninger med borrelåsfester istedet for knapper/glidelås... Vet desverre ikke så mye om de andre modellene.
Ma-i Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Slarkete, dårlige hjul. Liten bag som ofte også er veldig tynn. Ofte problemer med balansen på tog og buss.
milva76 Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg tror man kan velge det nye understellet til den tradisjonelle kombi- eller duo bagen/sitteinnsatsen. Det står det ihvertfall i katalogen.
LegallyBlond Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Har brio kombi, og den er litt tung ja. Men eneste negative jeg har å si utenom det er at fotstøtten på vognen vår henger litt dårlig oppe, detter ned hele tiden. Ellers aldri opplevd den som ustabil, dårlig balanse eller dårlige hjul. Har vært veldig fornøyd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå