Gå til innhold

Nyser barna deres mye?


Lystpåentiljeg

Anbefalte innlegg

Her er det en del nysing - opp til ti ganger om dagen tenker jeg, og det kommer aldri et nys alene. Er dette vanlig, eller kan det være støvallergi e.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe:) akkurat det tenkte jeg også i dag, når jeg såg hvor mye støv det faktisk er her(sola skinte på i dg;)) , men det er helt vanlig.... de nyser for å rense nesa for snørr og buser som er i veien når de puster:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mini nyser også...Tror det er helt vanlig. Kommer kanskje litt melk og oppi der og da er det kroppens måte å rense opp eller noe sånt...!?.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp , Mira nyser hele tiden. Mistenkte pus for å være synderen stakkars og kommanderte i tillegg sambo rundt med støvkluten...Men virker som det er vanlig at våre søte små nyser uansett ut fra hva jeg leser her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Her nyses det masse. Spesielt når han har gulpa gjennom nesa, blir alltid etterfulgt av nys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Thomas nyser ofte. Da trekker han ben og armer samtidig mot hodet og nyser. Er så søtt synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nyses det flere ganger til dagen:) Så lager han en kjempeherlig lyd dersom han ikke får til å nyse skikkelig:) Hihi,morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...