Gå til innhold

Når dere begynte med grøt til babyen....begynte dere samtidig med noe for at h*n ikke sku få vondt i magen...svisker e.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har fått grøt i tre dager nå, men ikke noe annet...mulig det ble litt hardt for magen hennes, selv om det bare er noen skjeer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker maltekstrakt/svisker både for magen og for å gjøre grøten mer spennende. Tror det er nok å gi svisker/m.ekstrakt av og til.

Skrevet

Jeg blander litt sviskesaft i grøten og bruker malt i 1-2 flasker i døgnet. I tillegg gir jeg nypesaft til måltidene.

Skrevet

Jeg bruker malt i grøten til junior hver dag. Hvis ikke jeg gjør det stopper det opp! Også er det viktig med masse drikke (vann eller mm/mme)!!

Men jeg tror alle går igjennom en liten periode med "start-problemer" og hard/løs mage når de begynner med fast føde. Ikke neo å bekymre seg for!

Skrevet

Har ikke gitt noe men passet på at hun fikk i seg drikke (mm) samtidlig, enten rett før eller rett etter. Ga også bare litt i begynnelsen så økte vi gradvis.

Går an å se det an mener jeg, får hun hard mage ser du det på bæsjen, blir hard:-)

Skrevet

Blander i litt olje jeg, for å smøre systemet litt :-) Fungerer veldig bra! Bruker ca en teskje til en full porsjon med grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...