*sola ღ Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Min har fått grøt i tre dager nå, men ikke noe annet...mulig det ble litt hardt for magen hennes, selv om det bare er noen skjeer...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Bruker maltekstrakt/svisker både for magen og for å gjøre grøten mer spennende. Tror det er nok å gi svisker/m.ekstrakt av og til.
Cat&Gullungene Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg blander litt sviskesaft i grøten og bruker malt i 1-2 flasker i døgnet. I tillegg gir jeg nypesaft til måltidene.
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg bruker malt i grøten til junior hver dag. Hvis ikke jeg gjør det stopper det opp! Også er det viktig med masse drikke (vann eller mm/mme)!! Men jeg tror alle går igjennom en liten periode med "start-problemer" og hard/løs mage når de begynner med fast føde. Ikke neo å bekymre seg for!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Har ikke gitt noe men passet på at hun fikk i seg drikke (mm) samtidlig, enten rett før eller rett etter. Ga også bare litt i begynnelsen så økte vi gradvis. Går an å se det an mener jeg, får hun hard mage ser du det på bæsjen, blir hard:-)
Sjalabais Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Blander i litt olje jeg, for å smøre systemet litt :-) Fungerer veldig bra! Bruker ca en teskje til en full porsjon med grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå