Gå til innhold

kan quinny speedi legges helt ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne er vel en veldig lett vogn har jeg forstått, men kan den legges helt ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje heilt opp - ikkje heilt ned.

Eg liker den ikkje...

Skrevet

kan ikke legges helt ned nei. men jeg har prøvd den på min datter (5mndr) i butikken, med voksipose i og selene på. hun satt kjempefint, ble ikke for bratt i ryggen. lett og fin ja

Skrevet

Når de vil sitte ordentlig oppreist så går går ikke det i Speedien. Mange har skrevet her om lure løsninger med skistropper bak ryggen osv for å få den i god sittestilling. For mye mikk makk for min del. Vogna består av diverse plastdeler. Venninnen min sin har gått helt i oppløsning. Som hun sier så tåler ikke vogna å håndteres av menn.

Skrevet

Det er mange lettere vogner og maaaaaaaange bedre vogner! Speedi er noe dritt! Hadde den til lillegutt i 3 mnd og var IKKE fornøyd. OK, den var veldig deilig å trille, men hjulene var plastikk, vogna var plastikk, fotbrettet var plastikk, amatørmessig regulering av ryggen, liten handlekurv, teit regulering av styret, tungvint å legge sammen, teit mekanisme for å låse fast forhjulet, kort i ryggen på sittedelen, lite lun kalesje, slaskete kalesje.........kunne fortsatt i evigheter..! Vil absolutt ikke anbefale den! De eneste positive tingene med den er at sittedelen er veldig bred, så god plass til pose (brukte min bare på sommeren da, så fikk aldri nytte av dette) og at vogna er liten sammenlagt...

MEN - ville heller gått for Easywalker, Easywalker Sky, OTH eller andre vogner som er lettere og MYE bedre enn Speedi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...