Gå til innhold

Jeg spår her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småsøsken kom til oss 8pp, får opp at du vil bli gravid i mars, vet ikke helt når testen blir positiv, men får opp i slutten av mars. Får også opp gutt og ja, på om du må ta keisersnitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

moki-76, får opp graviditet på deg i mai og at dere vil få gutt

Skrevet

betty74, får opp april og at det blir gutt. får også opp at du vil få 3 barn til sammen

Skrevet

svarte, får opp gutt, men ikke noe om tvillinger

Skrevet

¤spent¤, får opp at alt vil gå bra med barnet og at du vil få jente

Skrevet

Takk For at du spådde meg:) Jeg ble veldig glad nå:) Kjempe spennende med en liten gutt:)

Skrevet

hei :0)

lurer på graviditet jeg også vettu.

hun : 04 05 77

han: 08 o1 75

kaller meg # danni #

Skrevet

Heisann. mista min lille prins i 20 svangerskapsuke, og hadde blitt spådd en liten jente av flere inkludert meg selv, var så sikker. Fikk også bekreftelse fra jordmor på ultralyd om at det så ut som en liten jente. Ble også spådd at alt ville gå fint, men desverre slo alt så feil til denne gangen. Har du lyst til å spå meg? blir jeg gravid igjen, eventuellt kjønn og når. Blir barnefaren og jeg sammen igjen? Har vært slutt en stund, men håper det ordner seg igjen.

På forrhånd takk

"Så små føtter, så små hender, men så djupe spor"

Skrevet

Hei:))

Håper du kan være så snill å spå meg også...

Jeg er født:250266

Han er født:261156

Det jeg lurer på er om jeg snart vil bli gravid igjen?

Har hatt 2 SA og lurer på om jeg blir gravid snart og får beholde det?

Han har 2 barn fra før, men jeg har ingen enda..

Kan du se hvor mange barn jeg vil få?

Og kan du se om jeg blir gift med min forlovede snart?

Tusen takk på forhånd:))

Skrevet

Takk skal du ha. Nå ble jeg glad

Skrevet

FLOTT!!!

Har termin 220207, 1.gangsgravid - ser du om jeg får gutt eller jente????

....før eller etter termin???

Venter spent på svar!!!

Skrevet

hoppet over en ser jeg. dytter opp jeg:)

Skrevet

Du som har ei vennine født 19.08.80. Får opp at hun vil bli gravid i februar, og at hun vil føde i midten av november. Får også opp at hun vil få totalt 4 barn

Skrevet

mauritius, får opp graviditet på deg i mai, og at du vil føde i begynnelsen av jan.

Ang forholdet til mannen din så får jeg opp at dere har noe å jobbe med. Har dere vært igjennom en vanskelig periode? Hvis ikke kan det hende dere kommer til å gå inn i en snart. Jeg får også opp at ting vil bli bedre og mer positivt etterhvert. Du vil begynne å få tibake håpet hvis dette har vært bort ei stund. Jeg får opp noe om flytting eller reise, da kan bety at dere kommer til å flytte, eller dra på en reise. At dere dra på en reise trenger ikke å bety at dere gjør det i en fysisk forstand, men det kan også være innvendig.

Skrevet

Trista, får opp at du blir gravid i mars

Skrevet

# danni #, får opp graviditet på deg i april

Skrevet

sterio, jeg går opp at fødselen vil gå bra, du vil føde før termin og fødselen vil ta ca 10t. Får opp at det blir gutt, og at du vil få et barn til etter denne, sånn ca i 09

Skrevet

anonym som har miste i uke 20, trenger fødselsdato e.l

Skrevet

(¯`°•.¸ får opp jente og at du vil føde etter termin, men er litt vanskelig uten fødselsdato

Skrevet

Takk for svar:) Håper det vil stemme.

Ser du at hun vil føde alle 4 barna, eller er det 4 med barn mannen har fra før?

håper du svarer på denne også

Skrevet

Takk for at du tok deg tid å svare..

Vi har litt å jobbe med ja.. Vi er ikke gift. Ikke kjent hverandre så lenge.En del misforståelser er det blitt også.Men vi har stadig kontakt.Prater ut.

Så det er med han jeg vil få dette barnet med føler du? Vi bor idag hver for oss, så kanskje vi flytter sammen.. Ser du om jeg får flere barn med han? Hvor mange barn får jeg totalt??

Dette ble langt men håper du svarer. Hvordan spår du anonym?

Skrevet

Hei igjen:):)

Tror du at du kan spå meg også?

Vet ikke om du har glemt meg eller hva som skjedde, men alle både før og etter meg har fått svar...

Det er jeg som er optimist

Takk på forhånd:))

Skrevet

optimist, gunnen til at jeg ikke har spådd deg er fordi jeg har spådd deg i en tråd lenger nede på siden. Se der du;)

Skrevet

Oki,takk skal du ha:))

Jeg så det etter at jeg hadde skrevet her..

Ser du om jeg blir gift med forloveden min snart også?

Skrevet

Heisann. mista min lille prins i 20 svangerskapsuke, og hadde blitt spådd en liten jente av flere inkludert meg selv, var så sikker. Fikk også bekreftelse fra jordmor på ultralyd om at det så ut som en liten jente. Ble også spådd at alt ville gå fint, men desverre slo alt så feil til denne gangen. Har du lyst til å spå meg? blir jeg gravid igjen, eventuellt kjønn og når. Blir barnefaren og jeg sammen igjen? Har vært slutt en stund, men håper det ordner seg igjen.

21.11.71 meg

26.02.72 han

På forrhånd takk

"Så små føtter, så små hender, men så djupe spor"

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...