Gå til innhold

hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor synes du grensen går fra å gi ditt barn et spesielt navn til å være direkte slem mot ungen??

hører så mye rare ideer... maximillan er spesielt... brynjulf er slemt.. hehe

(håper ingen ble fornærmet nå)

eller disse sinnsyke kjendisene da...

:Jason Lee fra «My name is Earl»

Sønnen heter Pilot Inspektor, det er slemt..

Rachel Griffins fra «Six Feet Under»

Datteren heter Banjo...jaja..

Helen Hunt, skuespiller

Datteren heter Makena`lei.

Nicolas Cage og kona Alice Kims

har datteren Kal-El, oppkalt etter «Supermann»

Jamie Oliver («The Naked Chief») og kona Jools

døpte døtrene Poppy Honey og Daisy Boo

(høres ut som chi hua hua valper spør du meg)

Michael Jacksons

barne-navn er kanskje ikke så merkelige, men han har liten fantasi synes jeg: Hans første sønn heter Prince Michael og den andre heter Prince Michael II. Datteren heter imidlertid Paris.

David og Victoria Beckham

har etter sigende oppkalt den eldste sønnen etter byen han ble til i- Brooklyn. Hvorfor brødrene har fått navnene Romeo og Cruz er uvisst.

disse navnene synes jeg er litt kule faktisk..men ville ikke kalt mine barn det.

Bob Geldof

adopterte datteren til sin avdøde ekskone Paula Yates og INXS-vokalist Michael Hutchence etter at de begge døde. Datteren heter Heavenly Hirani Tigerlily, mens hennes tre halvsøstre bærer navnene Peaches Honeyblossom, Pixie og Fifi Trixibelle. (hva skjedde? syretrip???)

At superkjendisene gir sine barn uvanlige navn er forøvrig ikke noe nytt.

Det beviste blant annet Frank Zappa

da han på 60-tallet gav barna navnene Moon Unit og Dweezil.

Bono

U2-vokalisten har gått tilbake til det gamle testamentet. Sønnen hans bærer det eviglange;

Elijah Bob Patricius Guggi Q. (hæææ?????)

David Bowie

har sønnen Zowie Bowie. Han er i dag 34 år, jobber som reklameprodusent, og går under navnet Duncan Jones.

Norske kjendisers spesielle barne-navn

Odd Nerdrum har sønnene Bork og Øde (islandsk?)

å hvorfor ikke nevne bruce willis datter rumour...

hjelp..

Min lillegutt skal foresten hete Batman...

kødda...

blir en Nicolay på oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, litt morsomt dette, men jeg tror kjendiser har en veldig hang til å finne ekstremt spesielle navn til sine barn. Jeg har tenkt litt på Tarjei denne gangen hvis det blir gutt, men både sambo og andre sier at det er fælt. Jeg synes det er nydelig.... Eller Thale eller Johanna hvis det blir jente... der er vi mer enige.. he he

Skrevet

Beste eksempelet var vel Bowie's Zowie Bowie som kaller seg selv for det høyst ordinære Duncan Jones.....

du skal se at de andre "heldige" kjendisbarna følger etter med superkjedelige navn (forslag: Kal-El; Klara Kent)

Skrevet

første gangen jeg hørte om Maximilian, er når Zlatan Ibrahimovic kalte sønnen sin for det. Synes den var VELDIG spesielt. Men det navnet har visst masse menning har jeg hørt, at Maximilian var en stor kriger eller noe sånt på Balkan/Tidligere Hellas område. Så jeg synes folk kan jo bare gi navn som gir de betydning, de vet sikkert hva de vil med de =)

Ja mange av de er stygge, men men ..

Skrevet

victoria og david beckham har kalt alle sine små opp etter hvor de ble unnfanget.. den ene i brooklyn den andre i roma og den siste på en båttur.. altså cruz... :-9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...