Gå til innhold

Ultralyd idag.

Anbefalte innlegg

Fikk vite at hodet var godt festet. =o)

Idag klarte dem også å se hva det blir. Så nå fikk vi vite at det blir en liten jente. Veier i overkant av 2600 gram, så er litt liten da. Men hun hade det bra og virket frisk og rask der inne.

Skal in på ny ul til termin den 31/1. Er mulig dem setter meg igang da der som det ikke har skjedd noe før. Var nemelig litt lite foster vann.

Var da godt at jeg endelig klarte å få mast til meg en ny ul, har prøvd å få til det hvertfall di siste 2 måndtene, men lege og jordmor har ikke sett grunn til det. Men jeg har liksom gått og vært litt bekymret og nå klarte jeg å få mast meg til en ul. Og det var jo godt, for ellers hade dem jo ikke visst att det var littfor lite fostervann, =/ Så det var jo ikke helt uten grunn jeg var bekymret.

Men heldigvis var jo allt bra med jenta våres. =o) Det er jo det som er viktigst. Håper bare at både legen og jordmoren lærer noe og tar det mer på allvor neste gang når det er noen som ber om ul fordi dem er veldigt bekymret og føler på seg at noe er galt.

Bedre å skjekke en gang for mye enn en gang for lite. =o)

Etter ul idag var vi og kjøpte stellekommode og endel små ting.=o) Så nå er det meste i orden til bebis her. =o) Mangler bare at mamma kommer med allt av klær, kurv og bæresele.

Så nå er det bare å ta det med ro og kose seg mens vi venter på lille silje michelle. =o)

( hade jente navn klart, men var usikker på gutte navn, så det passet oss fint å få vite at det blir ei jente.)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7805027-ultralyd-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...