Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Kokte vann helte i flasker og avkjølte de i kaldtvannbad.. Men nå 3timer senere så jeg at dem fremdeles var til avkjøling på kjøkkenet.. Jeg hadde glemt å putte de i kjøleskapet! Må jeg koke nytt vann nå? elelr går det bra åha det i kjøleskapet nå og varme det trengs.. Bruekr vannet til mme.. HAn er 7,5mndr!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 dette går nok bra bare sett dem i kjøleskapet nu.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 sett det i kjøleskapet nå du!! jeg har også glemt det flere ganger og det har gått bra..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 okey takk for svar! satte dem inn emd engang jeg så dem, men vil ikke at tassen skal få vondt i magen elelr noe annet vondter..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Det skal noe til at det dannes bakterier i kokt vann i kokte flasker:-) Vi oppbevarer vannet i romtemperatur nå, vår tass er 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå