2 prinser i huset Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 nå har jeg tafsa litt igjen... helt lukket... så rart, for den var helt åpen for en uke siden... begynner å bli redd for at det var da jeg hadde el... og at jeg bare er midt i syklusen nå.... pokkers hodekjøring, altså...
spretten Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Men lukket er jo bra! Hvis det er nå du har el så er det jo en hælvettes lang syklus da.' Tror ikke det stemmer, enten er du gravid eller ikke. Tappen kan jo være lukket uansett, hos meg er den jo lukket helt frem til den plutselig åpner seg...
2 prinser i huset Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 ja og hos meg er den åpen til den plutselig lukker seg.. hehe... merker nervene temmelig godt nå, så det var endel andre i samme situasjon i et innlegg lenger nede... håper så innmari, kan du si.. så forresten hun maja-mor inne på 1.tri i stad.. det klaffet visst i 14pp... gøy...
spretten Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Ja, jeg leste om de! Sikkert mange som sover litt dårlig i natt;) Nå skal jeg se på ^"close to home " på tv3! Ring i morgen tidlig da!!! Natti natti
2 prinser i huset Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2007 jeg ringer... natti, natti!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå