Gjest Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har ei lita jente på snart 5 mnd som jeg så smått har begynt med grøt til. Har prøvd i 1.5 uke men hun vil ikke ha, får kanskje inn en skje. Hun presser munnen igjen og stikker tunga ut. Har prøvd og bytte grøt type fra mais til havre,hvete og ris grøt til 4mnd. Har også prøvd med litt frukt mos på skjea men til ingen nytte! Er det noen som har opplevd det samme og har noen gode råd???? Tusen takk på forhånd!
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 vi begynte med grøt da jenta var nesten 4 mnd. og vi fikk det ikke ordentlig til føre hu var 7 mnd. hu er åtte nå. spiser ikke mye ennå men får i seg litt. prøv grøten til småfolk el hipp. vi begynte med 6mnd grøt fra nesle da hun var 5 mnd. da gikk det bedre. og det vra grøten til nesle. lykke til:) det går nok greit til slutt.
Brillemamma Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Anonym: Om du leser innlegget så ser du vel at hun har prøvt å skifte grøt type?? Hmm... er ikke enkelt det der. Har selv nett begynnt å gi grøt. I begynnelsen måtte jeg få han til å le eller noe og så lure skeia inn... Han kavet litt med tungen, for han vet jo ikke hva han skal gjøre med det liksom:) Og mesteparten kom ut igjen. Men nå idag har det gått veldig fint. For første gang gaper og svelger han det meste.. Om babyen ikke er interessert i grøt i hele tatt så tror jeg kanskje jeg ville ventet litt..om hun ikke har veldig behov for det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå