Gå til innhold

Da er søknaden til Haukeland sendt!! :-) (samme som ass befruktning)

Anbefalte innlegg

Vært på volvat. Så først på sædprøven. Rundcellene som før var for høyt i antall var nå gått ned, så det er innenfor det normale. Konsentrasjonen hadde også blitt littegrann bedre, gått opp fra 55 mill til 61 mill. Den har jo alltid vært innenfor normalen, men alltid positivt hvis antallet der stiger :-)

Men viskositeten er fremdeles 3, normalen er 2. Han mente det ikke var noe å gjøre med og at det ikke var så viktig. Men jeg syns det er viktig da,og kommer til å shoppe masse c-vitaminer for å se om vi får gjort noe med det selv.

Så kom det store dilemma: Søke til Haukeland eller Haugesund. Hadde vansker for å bestemme meg men det ble til at vi søkte til Haukeland av økonomiske årsaker. Så da er vi ventere!! *lykkelig*

Nå kan vi slappe av og overlate alt til noen andre :) Og siden sæden er bedre er det ikke umulig å få dette til på egenhånd imellomtiden

Fortsetter under...

Så bra da Kirsty! Må være godt å endelig ha bestemt seg, og fått søknaden unnagjort. Er jo et steg nærmere nå. Vet du hvor lang ventetid det er? Er nok uansett lenge å vente, tiden går jo så sent når man venter! Lykke til videre:-)

Klem fra

Det er fortiden 6 mnd ventetid i bergen, og 2 mnd i haugesund... så var ett vanskelig valg og ta. Men nå syns jeg egentlig det er deilig å få litt tid på oss...forsamtale om 1 mnd hadde kommet litt brått på kansje :-)

Så spennende da Kirsty:)

Vi venter vi også, fikk svar 5.des om hvordan ventetiden er, og begynner nå å bli VELDIG utålmodig.

Det sto at det var 3 mnd ventetid til forsamtalen og 3 nye mnd til behandling. Det brevet var sendt 28.nov, så må vel snart høre noe fra dem nå??

Kanskje vi treffes på Haukeland en gang hehe

Lykke til:)

Jippi, tenk at vi ble ventere samme dag da! Det er jo helt utrolig, kanskje vi kommer i gang med forsøk samtidig også? Vi går for Riksen, og der er det visst 1/2 års ventetid nå. Så får vi heller vurdere privat hvis det viser seg at ventetiden er lengre.

Og i mellomtiden prøver jo selvfølgelig vi også på egenhånd, for man vet jo aldri..... :o)

Lykke til som venter du også.

Masse klemmer

Annonse

så bra at dere har fått gjort det!

gratulerer:-)

sikkert deilig å slippe å reise helt tilhaugesund,er nok

nok stress fra før i en sånn prosess.

masse,masse lykke til!!!!

klem fra meg:-)

Å det var godt å høre Kirsty - så deilig! Også positivt at sædprøven var blitt bedre da. Hva gjorde dere for noe spesialt for å prøve å bedre den?

Mannen tar vitaminer og har trappet ned snusingen...

Lykke til da - tiden frem til sommeren går raskt allikvele. Før vi vet ordet av det er det vår! Og hvem vet, kanskje du blir nødt til å avbestille hele greia ;-)

Satser på avbestilling ja :-)

Mannen har slutta å røyke, tar sink, selen med vitamin e, folat, c vitaminer, spiser mat med lite stivelse og har tatt en antibiotika kur. Var ikke en superbra prøve, men bra nok håper jeg til at vi har en sjangse å klare det underveis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...