~\/ero~ Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Er nå ei uke siden jeg skulle hatt IKM, men har enda ikke sett noe til tanta. Har en del slike mensmurringer, så hu er nok rett rundt hjørnet. Men disse murringene har jeg snart hatt i 14 dager. Tenkte jeg skulle teste imårra, siden jeg ikke har gjort det enda. Men er litt redd for å bli skuffa. Har jo nesten ikke hatt noen symptomer untatt kvalme og tretthet. Og selvfølgelig uteblitt mens da. Fler som har det slik eller? Kan slike mensmurringer også være et tegn på gravititet? Håper jo på to streker imårra.
Mortil1snart2<3 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 SÅ spennende! Det er jo beundringsverdig at du har greid å ikke teste, jeg trenger en god dose av din tolmodighet! Jeg stemmer for at du tester!
meg & mine små Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Teste teste!!! Dette hørtes lovende ut. Lykke til!
~\/ero~ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Hehe.. Det er jo ikke bare bare å vente så lenge med å teste. Har vært flere ganger jeg har tenkt å ta turen til apoteket, men er jo litt lettere å la være å teste når man ikke har noen i hus. Kan vel hende det blir testing imårra da. Er vel kanskje likså greit å få et svar, selv om det er litt 'godt' å leve i håpet også
StineMor_2007_ Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 hei:) jeg har det på samme måte som deg.. jeg er 10 dager over... men har ikke sett noe til tanta enda.. men jeg testet på fredag og den var negativ.. har ikke fått noe enda.. så tenkte jeg skulle este i morgen oxo.. test du oxo:) håper du tester posetivt i morgen=) masse lykke til
Mortil1snart2<3 Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 jeg har ikm på lørdag, men i morgen skal jeg til legen og levere urinprøve av andre grunner, tanken har jo selvfølgelig slått meg at jeg kan be de om å ta en test samtidig.... hm... noen som vet hva det koster å ta en test på legekontoret?
~\/ero~ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2007 ja, blir jo mer gira etter å teste når man sitter inne her da. Da tester vi imårra da. Så får vi håpe at det blir positiv test på oss. Men er litt redd for at tanta lurer meg da. Det er jo håp så lenge tanta er borte;)
~\/ero~ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2007 Jeg betalte ingenting da jeg leverte urinprøve der for å sjekke om jeg hadde hcg. Men det var etter en SA da, men tror det er gratis uansett
Mortil1snart2<3 Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 skal krysse fingrene for deg, så for du komme tilbake å kaste litt beibistøv over oss her inne om spiren sitter!
~\/ero~ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2007 Ja, må vel nesten gjøre det da;) Så får jeg krysse fingrene for deg også hvis du velger å teste deg hos legen imårra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå