Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går fikk jeg mail fra ei som vill ha husrens..hun sendte meg 10 mail som jeg besvarte før hun bestemte seg for å sette inn penger.

hun la ikke daton på alle i huset med og dette gjalt hennes datter som va redd...jeg tok en husrens via henne og datteren...så får jeg en mail om at jeg ikke er seriøs og det er bare tull det jeg gjør(helt greit at mange trur det)mannen hennes har testa meg ut ved å bruke en annen mail og skulle ha husrens hos seg.

jeg så da en mann....i mine øyne er ikke det unormalt...ånder tar energier fra utvalgte personer og da merk jeg det igjennom den person..jeg konsentrert meg bare med hun mamman og ikke samboern siden hun ikke har lagt ved dato.

jeg sa at jeg kunne fjerne han og om de ønsket uten å betale...men hun bruker store bokstaver og roper at hun vil ha pengene igjenn.

jeg har brukt utrolig mye energi på å få ut hun damen..er det rett at hun skal få pengene tilbake bare for at jeg ikke så denne mannen igjennom samboern når jeg kan ta han bort uten ekstra betaling???

hva mener dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes ikke hun kan kreve de tilbake. du har jo trossalt gjort det du skulle. det er jo ikke din feil at hun ikke la ved fødsels datoen til samboeren.

det er ihvertfall min mening :o)

Skrevet

stå på ditt,kimby:)

sperr mailadressa demmers fra din,så slipper du flere ekle mailer fra dem:)nån bi aldri fornøyd,vet du.....

klemm fra meg:))))

Skrevet

ehh..hvis du har tatt deg tid til å svare på 10 mail fra henne gratis, så syns jeg ikke hun kan kreve noe tilbake fra deg. dette er noe hun selv har bestemt seg for å gjøre, og ingen har tvunget henne til det heller.

jeg synes det er utrolig barnslig å teste deg på den måten. enten så tror man eller så tror man ikke, det får være opp til henne, og hadde hun vært så usikker så burde hun venta til mannen fikk svar før hun betalte deg da.

at hun ikke skjønner at det kan være flere energier i huset knyttet til forskjellige personer sier litt om hva hun vet om dette fra før av.

jeg synes ikke du skal betale tilbake pengene.

du har tilbudt å fjerne denne mannen for henne gratis, og da er det et tilbud de burde akseptere eller så får de bare leve videre med han i huset.

synes det er veldig dårlig at når du tilbyr deg å spå folk og å hjelpe mennesker på denne måten, så misbruker de det sånn

de ble sikkert bare litt skremte eller redde tror nå jeg....

Skrevet

takk for svarene..liker ikke sånn uenighet..blir så nedstemt av det:O(

Skrevet

hun kon no med trussler om politi og skattemyndighetene

Skrevet

tror det bare kan stoppe med de truslene..ingen har tvunget henne å sette inn penger til deg. det er noe hun gjorde av fri vilje, og det var HUN som kontaktet DEG. var jo ikke du som løp etter henne og ville spå henne akkurat! tror ikke hun kan komme langt med det der..vil koste henne mere penger enn de hun satt inn til deg i tilfelle!

uff, blir så sint av sånn tull!

du prøvde jo bare å hjelpe og å gjøre det du ble spurt om....

Skrevet

du må bare si til ho at detter er en betalt tjeneste,som ho frivillig har betalt for,og da kommer ho ingen vei med hverken politi eller skattemyndighetene....trist at du må treffe på slike mennesker...men vi er jo alle ulike...lykke til videre:)

Skrevet

har hun bestilt en tjeneste så man betale for den. Mener det er hun samme som sa at synske hvor man må betale for hjelp ikke er seriøse. Hun valgte å betale for det, det er hennes problem. Hun valgte også en tjeneste som ikke er målbar for andre. Så for hennes del er de pengene tapt. mener nå jeg.

Hvorfor lage så mye spetakkel av noe man ikke tror på og hvorfor betale for noe man ikke tror på. det blir for dumt for meg.

Og du har fjernet problemet som skremte datteren hennes. Hun bør da heller være takknemlig for det.

Skrevet

Nei, vettu hva!

Pengene er dine!!!

Syns nesten du er for snill som tilbyr gratis rens av den andre personen også jeg.

Er jo helt bak mål og skulle "teste" deg.,

Sånn jeg ser på det er det en sjanse man tar, ved å begi seg innpå noe sånt som har med det overnaturlige å gjøre.

Man må jo tro selv også, hvis ikke vil det jo ikke virke i det hele tatt.

Penger tilbake skal hun hvertfall ikke ha, det kan du bare glemme!

Hun betalte for den tjenesten hun fikk.

Hvis du går til en skredder og ber om å få sydd klær, men ikke oppgir alle målene dine, så kan du jo ikke kreve pengene tilbake hvis det ikke passer!?!?!?!?

Nei, lykke til sier jeg bare.

Støtter det 110%

Skrevet

takk skal dere ha..blir så sliten av sånne personer at jeg kommer vell til å betale henne tilbake bare for å få det stille:O(

hun gir seg jo ikke

Skrevet

Nei, ikke gjør det!!

Spør hvorfor hun skjulte ting for deg.

Hun har jo selv bedt om det, når hun ikke spiller med åpne kort!

Skrevet

nei, hun har fått svar på det hun lurer på og hjelp med det du lovet.. sperr mailen din for epost fra henne.. hun fortjener IKKE å få de tilbake!

Skrevet

er veldig enig med alle de andre her.

IKKE betal tilbake. du har allerede gjort mer enn nok for dem i mine øyne :)

disse personene er regelrett ute etter å ødelegge for deg virker det som.

i og med at de holder tilbake informasjon for så å bruke det imot deg etterpå.

og de truslene de kommer med er jo straffbare handlinger!!

sperr mailadr deres slik at de ikke får sendt deg noen flere.

synd at det finnes slike som skal ødelegge for andre hele tiden....

ønsker deg lykke til jeg, og jeg tror ihvertfall på deg =)

(har forøvrig sendt deg en mail jeg også.. en seriøs en da =)

Skrevet

Nei vet du hva. IKKE BETAL TILBAKE!!!!

Si til henne neste gang at hvis hun skal ha pengene tilbake så skal hun jammen meg få tilbake mer enn det. Kan ikke du få tilbake de ubehagelighetene de hadde til huset. Det er det minste hun fortjener den kjerringa!

Stå på jente! Ikke la en knekke deg når tusenvis har ståltro på deg!

IKKE GI DEG UTEN KAMP!!!!!

Gi henne spøkelsene tilbake!!!!!!

Støtte klem fra

Skrevet

Hei Kimby!

Må si meg enig med resten av gjengen her. Det er dine penger!!!!!!!! Hun tok kontakt med deg, og satte pengene frivillig inn på din konto. Du har brukt tid og energi på dette. Skjønner du blir nedstemt av dette. Velig dårlig gjort av disse å holde på slik! Desverre kan man møte på noen som dem. Hør på oss, og ikke la dem få deg til å føle deg slik!!! Stå på du Kimby! Det du gjør er kjempeflott!

Klemmer til deg!

Skrevet

Hei Kimby

Du gjør det rett ved og beholde pengene..hun satte dem inn frivillig...

man går heller ikke på butikken med en pose kyllinvinger og sier at de smakte vondt etter at dem er spist opp..(eller kanskje hun her gjør det)...tviler ikke...

Sperr mailen din slik at dem ikke får kontakt med deg...i mine øyne virker det som om det er noe hun er redd for at du skal oppdage...ikke betal henne tilbake...pengene er dine...du har gjort henne en tjeneste og den tjenesten betalte hun for...da kan man ikke i ettertid kreve pengene tilbake...

Lykketil og håper at energien din vil ta seg opp...og god bedring med fingeren...

Klem

Skrevet

Hvordan fant hun deg??? Om hun er en dib'er, bør hun jo ha lest LITT om deg her inne fra før, og vet hva du står for. At du er seriøs. Om hun er så tvilende til det hun tross alt frivillig har betalt for, så får det være hennes "tap". Du har gjort ditt, så får heller hun sutre der hjemme selv. Send åndene tilbake til henne om du kan (hi, hi), så får hun bare kose seg med dem!!!! Drittkjerring. Noen klager bestandig. Er enig med de andre her inne. Hun kan ikke politianmelde deg (for hva i så fall???), ei heller kreve pengene tilbake. Hun har betalt for en tjeneste, noe hun har fått! Som flere skriver, så har du ikke lurt henne til å betale.....! Nei, ikke gi deg Kimby!

Skrevet

Du har min støtte Kimby :)

Det der blir bare altfor dumt fra hennes side!

Skrevet

HUn har valgt å bruke penger på dette, og når hun og mannen har gått sammen om å "teste" deg ved å unnlate å gi deg informasjon og ved å bruke andre mailadresser, så er det ikke så mye å lure på, det om hvem som har lurt hvem! For meg kommer det ganske tydelig fram her.

Skrevet

det er ikke din skyld at hun ikke har gitt deg det du trengte, å det å teste personer på den måten.... ja da får de bare ha det så godt. det mener nå jeg :-)

klem

Skrevet

hun har jo selv tråklet det til ved å holde ting skjult for deg da...kan ikke forvente at du skal kunne ordne opp når hun har satt opp mentale sperrer på deg!!makan til tullejente hun er..synes ikke du bør betale tilbake et øre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...