Gå til innhold

Dere som ikke vil ha krybbedød-telefoner :


Bratsj

Anbefalte innlegg

Så akkurat på FBI på Nrk at man kn reservere seg mot telefonreklame/salg ved å registrere seg på Brønnøysund (www.brreg.no)

Kanskje dette også kan forhindre disse tigger-telefonene ?

Jeg er iallefall dritlei bokklubber og sel-olje-selgere, og skal reservere med en gang!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ reservert mæi fjor vinter ... nu e det bærre sånner spørreundersøkelsa som reng også bokklubban som æ e medlem i ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hvis noen ringer etter at du har reservert deg er det bare å si at du har reservert deg og be dem slette deg fra registeret sitt. Dette funker kjempefint. Vi reserverte oss for 2 år siden og det er ekstremt sjelden noen ringer.

Har fått 1 telefon fra en bokklubb etter at vi hadde fødselsannonse i avisa. Sa at jeg var reservert. De sier OK og legger på, beklager gjerne også at de har ringt.

Funker kjemepfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært kjekkest å slippe å ta disse telefonene i det hele tatt når du først har resevert deg, synes jeg. Nå har jeg gjort det for en stund siden, så en sjelden gang er det statistisk sentralbord som ringer med markedsundersøkelser men det er plagsomt nok å bli ringt opp av uvedkommende i disse ammetider. Måtte forresten reservere oss både mannen min og meg selv. Først reserverte han seg og jeg var blåøyd nok å tro at det gikk på telefonnummeret vårt men etter hvert som de begynte å forlange å få snakke med meg forstod jeg at det ikke var tilfelle, så måtte reservere meg selv også.

Har tenkt mange ganger at disse selgere har verdens verste jobber å drive med. Kan ikke være mange koselige kunder på andre enden som tar imot telefonene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ikke gir seg er telenor. Jeg reserverte meg for flere år siden, og har ikke hatt noe kundeforhold til dem på 5 år. Likevel ringer de flere ganger i året. Siden jeg ikke alltid har mobil med meg ser jeg da at dei gjerne ringer 5-10 ganger på et par dager. Hver gang de får tak i meg sier jeg at jeg er reservet, at jeg også sa det sist de ringte og at jeg skal melde dem. Men det hjelper jo ikke for de ringte idag igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...