Gå til innhold

Min lille sovegris...


Bratsj

Anbefalte innlegg

I dag har han bare druntet, var såvidt våken kanskje en time imorges før vi gikk ut, fikk pupp i halvsøvne kl. 11 og kl. 14, ca halvtime totalt og var våken igjen såvidt en halvtime kl 15.30 og en ny ca 17.30..

Fikk til å holde ham våken med bading og litt kos på stellebordet en times tid nå kl 20, og så sovnet han igjen...

Dvs han har bare vært våken ca 3,5 time foreløpig i dag !

Jeg kan snart tenke meg å legge meg, men han kommer vel kanskje til å holde liv i meg halve natta nå ?

Andre med sånne sovegriser ?

Pleier de å holde leven om natten når de har sovet så mye om dagen ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ e missunneli... Julie har ikke sove tre og en halv time en gang i dag... di dagan ho har søve mye så har ho vært mye våken heile kveldn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...de sier jo at "søvn avler søvn", men hvis han i tillegg sover hele natta nå, da skjønner jeg jo ingenting...

Pleier jo å ha iallefall ett våkenstrekk på 2-3 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet mitt sov fra 23 til 08 sammenhengende i natt. Det var DEILIG!!!

For håpe det fortsetter sånn, men har ikke de store forhåpningene. Han får jo bare pupp....

Han har sovet ganske bra på dagen i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt sover også mye. I går sov han fra 9-14, fikk litt mat, så gikk vi tur, og da sovnet han og sov til 18, for så å få mat (våknet selvfølgelig akkurat da vi skulle spise middag, hehe), sovnet igjen etter det og sov til 22. Selvfølgelig var han lys våken da vi skulle legge oss i 23-tida. Men han skriker heldigvis ikke, bare ligger og pludrer for seg selv, og tror han sovna ganske fort da også (jeg sovna i alle fall). Så sov han helt til halv seks i dag tidlig, fikk litt mat og sov igjen til 9. Så var det mat og bleieskift og jammen sovna han ikke igjen på badegulvet mens jeg dusja! Og nå sover han så søtt på skinnet sitt i sofaen.

 

Heldigvis er han veldig våken når han først er våken, ellers hadde jeg nesten blitt litt bekymra... Og er ikke alle dager han sover like mye som i går, da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble heldigvis ikke en våkenatt, slik jeg var urolig for.

Han var våken til en ekstra mating i forhold til det han pleier da, både 02, og 05 og 07 - men sovnet heldigvis greit etter hver gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...