Gå til innhold

Nu e æ slitn....


Snupidupi

Anbefalte innlegg

... ska ho aldri søv? Nu har ho vært våken meir eller mindre heile dagen... har bærre hatt nån få tupplura og di fleste av dem i fanget mitt... bærre ho kun se tel å få bæsja litt... åtte daga sia sist... ho trøkk og trøkk... men ho har vel funnet utat ho må spar tel ho ska på vekta i morra... bi spennanesn å hør kor mye ho har lagt på sæ og kor lang ho e bidd :D

 

Der sovna ho tel puppen, men ho våkna vel så snart æ lea på ho... jaja... ha en fi kveld... håpa alle får sov masse i natt...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det finnes litt rettferdighet i verden slik at du får sove godt i ange strekk til natta siden hun har vært så mye våken i natt da !!

Hos oss har vi hatt akkurat motsatt i dag, gruer litt for natta nå....

 

(veslingen her bæsjer 4-6 ganger pr dag !! Så utrolig forskjellige de er !)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der også??? har vært sånn her i dag og, stakkars lille han er så overtrøtt....... har bare sovet 5 min dupper i armene mine, han ser ikke ut til å fine roen liksom..... så blir han sutrete og grinete da, for han blir jo overtrøtt... fant ut at vi skulle prøve å støvsuge da, og da sovna han faktisk :) så nåligger han her, men han sover så urolig da.......

 

håper vi får sove i natt ja :) og håper julie bæsjer en god ladning i natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har dagen her vært også....... håper hun sover godt til natta... :-)

 

Fikk et tips fra helsesøster ang. bæsjing. Hvis du tar tempen i rompa på baby så skal det hjelpe til å få ut bæsjen.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er slitsomt! Min har også vært våken og blitt bært i hele dag (au, au - jeg har sinnsykt vondt i ryggen!!)- luft i magen!! Men vi har startet med miniform - og det ser ut til å ha roet seg litt.... Håper natten blir bra for alle!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ei go natt :D Men ho bala og kresta sånn i søvne at ho førsvant under dyna og lå med føttern krølla oppunder sæ nederst i kurven... stakkars... håpa ho snart skit og bi færdi med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...