Gå til innhold

IKM uke 6 da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi.. nåå er d ikke lenge før jeg kan skrive 1pp bak nicket:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også IKM uke 6!

men jeg er en sånn prøver som ikke prøver...eh.., men har ihvertfall sluttet med nuvaringen!

samboeren min vil vi skal vente med å aktivt prøve i mars/april, men har prøvd å forklare han at det å lage barn tar ofte litt lengre tid enn man tror ;)

så jeg får håpe han har glemt at jeg har sluttet på prevensjonen ;P

Skrevet

Jeg har også IKM uke 6, men hvis tanta kommer da går vi over i 9pp og det vil vi ikke ha noe av. Lykke til med prøvingen jenter.!

Skrevet

nei d vil vi ikke ha noe av.. 9pp.. d hørtes kjipt ut. men vi krysser for at du ikke kommer inn i den:o)

Skrevet

Jeg har også IKM uke 6! Tror jeg er i pp 6 eller 7, gått litt i surr pga laaaaaange sykluser.

Vi satser på at vi alle flytter over i 1.trim i løpet av uke 6-7:)

Skrevet

vi får satse på d.. men synes at dere som har ventet så lenge som 7 og 9 pp fortjener det mer enn meg da.. selv om jeg ikke sier neitakk til 1.tri med en gang:o) vi får bestemme oss for at d klaffer! :-D

Skrevet

Jeg satser på at det går denne gangen. Har begynt å ta Solvipect, som smaker bæsj, så dette skal nok gå bra.

Har bestemt meg for at positiv tenkning skal holde motet opp denne gangen så jeg prøver å overbevise meg selv.

DENNE PP SKAL JEG BLI GRAVID: JEG VIL IKKE OVER I 9PP

Klemmer fra

Skrevet

blir nok IKM i uke 6 på meg og ja=)

5 pp tror jeg det er nå...

håper det klaffer for alle, det er så irriterende å gå å vente...

og like før IKM er testene kommet seg på badet i hopetall, sååååå nysjerri!=)

Skrevet

ikm uker 6 her også. Men kommer nok ikke til å prøve like aktivt nå. Søkte jobb igår, så da tar vi det litt mer med ro på babyfronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...