Gå til innhold

Bilsete nr 2


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å tenke eller kanskje allerede byttet?

 

Trenger tips til et nytt sete, men det haster jo ikke for hun har god plass i graco setet sitt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har byttet. Vi kjøpte besafe Izi Combi. Har ikke prøvd det mange gangene, men det virker veldig bra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de sa i butikken, var at hoftene beskyttes selv om du legger det ned i sovestilling, imotsetning til cosmic setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også på BeSafe setet... Var og tittet på Barnas hus på lørdag, og de anbefalte det setet fremfor Acta Graco setet. (Men så selger ikke Barnas hus Acta Graco, da!!) Men jeg har hørt at BeSafe setet er kortere i ryggen, barna kan være lenger i Acta Graco setet. Og så er visstnok BeSafe litt rettere i ryggen?! Men BeSafe var jo best i test, så jeg tror det blir det setet for oss.

 

Jeg tenkte å følge med i alle annonser nå for å se om det kommer på salg en eller annen gang. Det kostet 3100 på Barnas hus. Men mulig vi stikker til Sverige og kjøper det... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste på trygg trafikk sine sider, og der stod det at man burde bytte når hodet gikk over seteryggen, og det gjør det nesten her.

 

Kikker på seter nå, foreløpig har jeg landet på Britax Secure(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han passer egentlig fint i setet sitt enda, men sælene begynner å bli litt korte, så vi får vel vurdere å bytte snart.. Men synes det er ganske rart at sælene er så korte. Har Acta Graco setet. Svigerinnen min hadde det til sine barn også, og de brukte det jo til de var over 1 år.. Men nå er Albert ganske god og rund da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede byttet - til Besafe Izi Combi og er veldig fornøyd med det. Vi byttet fordi det vi hadde var veldig ustødig i bilen, samme hvor mye vi strammet til. Izi'n står utrolig stødig, ikke til å rikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Sverige her forrige helg og fikk prøvd izi combien i bilen.. Synes den var diger i bilen og den tar jo nesten hele baksete sånn at det ikke går an å sitte i forsetet (når det er bakovervendt).

Nå skal det sies at bilen ikke er av den lengste modellen også da. En ford focus stasjonsvogn.

 

Men vil ha det setet jeg også!!! *skalpåbarnashuspåmandag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...