Gå til innhold

Senke sengebunn?!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Har dere gjort det???

 

Lurer sånn på om jeg skal gjøre det nå før hun kanskje reiser seg opp etter kanten??!!! Har seng med side du kan heve/senke, så blir jo ikke så mye forskjell å løfte henne ut av senga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bedre å senke sengebunnen for tidlig enn for sent... Og om du kan senke den ene siden så blir det jo ikke så tungt å løfte henne ut av senga heller.

Vi bruker babysafe til Karsten. Han ligger aldri i senga si uten at han ligger i den. Men dersom han ikke hadde brukt babysafe hadde jeg nok senket sengebunnen nå, ja. Jeg tror nok det er en stund til han klarer å reise seg ved å løfte seg opp etter kantene, men det er bedre å senke bunnen før man plutselig finner ut at de har lært noe nytt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Karsten er i nærheten av å kunne klare å komme seg ut av babysafen, så jeg venter en stund til med å senke senga tror jeg... Jeg kan ikke heve/senke den ene sideveggen, så det er fryktelig tungvint om jeg skal legge ham i babysafen når bunnen er nede. Regner med at jeg kommer til å bruke babysafe frem til etter at han har lært å reise seg opp og sette seg igjen selv. Da kommer jeg vel til å gå over til vanlig nattpose... Men har ikke helt bestemtmeg for når jeg kommer til å senke bunnen enda.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det ennå. Lillegutt er ikke i nærheten av å reise seg ennå. Må ennå opp å snu han, for det gjør han ikke selv. Men som mange sier. Bedre å gjøre det for tidlig enn for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me måtte senke sengebunnen eit hakk i helgo, snuppa klarte å dra seg opp etter kanten... men heldigvis slapp me å senke den heilt ned, da det er tre hakk å sette den på.. da va ein lettelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...