ett til! Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 ...før fødselen kan starte? jeg er i uke 37 + 2 og begynner å bli ganske klar for møte den lille om ikke så alt for lenge.man vet jo aldri når det kan skje,men er det slik at magen må sige nedover og bli lavere før man i det hele tatt kan håpe på at noe skal skje? er det noen som har erfaring med høy mage og fødsel?er bare litt lei av å ha magen helt opp i halsen hele tiden!
Makka Pakka Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg kan faktisk ikke huske at magen min datt noe særlig ned sist jeg gikk gravid. Jeg har høy mage nå og hadde det sist også. Det var hvertfall ikke så veldig merkbart at den datt ned sist, men ungen hadde lagt seg til med hodet ned flere uker før fødselen likevel.
Ønsker3 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Til meg har magen sunket ned begge gangene før fødsel. Men jeg husker selvsagt ikke når den gjorde det. Håper egentlig den gjør det til meg og snart, selv om jeg kun er i uke 34. Får akkurat en fingerbredde mellom livmor og ribbeina nå....trangt.!!!
Snusmumriken* Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er nå i uke 38...merket at magen begynte å synke i forrige uke!! Deilig å få magen litt lenger ned
ejiec++ Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 nei, det må den ikke. Jeg bar magen høyt hele svangerskapet frem til fødsel sist, og gjør tydligvis det samme denne gangen. Har fått beskjed om at babyen har sunket langt ned i bekkenet allikevel. her er bilde av magen i uke 37+3 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/461158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå