Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leser nedenfor her at du har funnet ut at ventetiden på Ullevål ikke er så lang lenger. Jeg bare lurte på hvor du har funnet det ut, og hvor lang den er? Jeg har nemlig forgjeves prøvd å komme gjennom på telefonen der de siste dager, uten å lykkes med det. Gikk derfor innom der i dag, og spurte om ventetiden, og en av sykepleierne jeg traff sa 8 måneder. Vet du noe annet enn det?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7803891-til-lilling%C3%B8nske-29-%C3%A5r/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Jordbær 1975...

Beklager at jeg ikke har svart - har rett og slett ikke sett dette innlegget.. Vet ikke om det er aktuelt lenger, men jeg kan jo svare deg uansett :)

Vi ble søkt inn til IVF på Ullevål av min gyn Dr. Langebrekke i midten av september i fjor. Vi fikk da brev om at ventetiden av 8 måneder. Så lett hoderegning fra september og 8 måneder frem er jo april/mai et sted.. Jeg ringte i begynnelsen av januar for å høre hvordan det lå an(var heldig og kom gjennom på telefonen) og fikk beskjed om at vi kom til å komme inn i løpet av februar/mars. Jeg ble jo veldig overrasket, men torde rett og slett ikke stille spørsmålstegn ved det.. Jeg bare takket og neiet, og skal nå ringe inn mens til uken. Kommer i gang i slutten av februar med hormoner (håper jeg).

Håper du har fått svar fra Ullevål og at ventetiden er litt kortere. Det virker som det varierer veldig, for jeg tror på ingen måte vi har kommet "forbi" køen. Ingen grunn til det.

Ellers så sjekket jeg ut ventetiden på Aleris også - der snakket jeg lenge med en fantastisk hyggelig dame, og der kunne vi kommet i gang så og si neste syklus..

Men vi velger nå Ullevål pga det økonomiske...

Lykke til, Jordbær :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...