Gå til innhold

Er det mulig at jeg kan være gravid igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 4 mnd siden fødsel. Etter fødsel brukte vi ingen form for prevansjon de første gangene vi hadde sex...fram til jeg fikk mensen 3mnd etter fødsel, siden da har vi brukt kondom.

Nå har jeg på følelsen at jeg er gravid igjen. Oppblåst i magen, Den ser helt lik ut som sist jeg ble gravid, trøtt og bleik...Magen er større enn etter fødsel også... Off, kan jeg ha blitt gravid??? Det går vel ikke siden jeg fikk mensen vel?... For etter det har vi jo brukt kondom.... Hmm.... Må isåfall ha blitt gravid før..men da skulle jo ikke mensen kommet...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en test? ;-)

Skrevet

Off, ja, skal kjøpe en test imorgen. Ville bare høre om dere kloke damer tror det er mulig at jeg kan ha blitt gravid igjen liksom....:)

Skrevet

Ja det er mulig at du er gravid selv om du har blødd. Må ikke være mensen.

Etter en fødsel kan du blø lenge utenom at det er mensen... Ville bare si:Jeg er gravid i 4mnd og jeg blødde etter jeg ble gravid!! :) Ikke mye trøst her av meg,men det skjedde med meg iallfall... :)

Skrevet

jeg hadde det sånn 4 mnd etter fødselen..kunne ikke skjønne at jeg skulle være gravid..tok en test som var negativ.. er sikkert bare sånn man blir trorjeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...