Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3 mnd kontroll i dag. tassen er 3 md og 10 dager.

Hs sa at siden han var så sulten og så stor (nesten 8 kg) så kunne det hende jeg å begynne med mat når han blir 4 mnd.

Jeg fortalte at han viste stor interesse for mat allerede og spurte om han kunne få en stor agurkbit å suge på (mens jeg hodt biten) bare for å få smake på noe.

Hun sa at nei, det kunne han ikke for tarmene er ikke utviklet godt nok til å spise noe enda.

Da lurer jeg på, hva pokker får man egentlig i seg hvis man smatter litt på en agurkbit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. Det er faktisk de som reagerer på agurk (og mange barn får til og med vondt i magen hvis mor har spist agurkskall)... Så da får han heller sutte på en ukokt gulerotbit... (rått eple er også allergent!)

Forresten, da jeg var på DIB treff i Bergen traff jeg en liten fullammet gutt på 6mnd og 11kg. Så alt går, og du har mye fløtemelk, så vidt jeg husker?

Skrevet

ja, vet det går. fullammet førstemann til 6 mnd og han var 12 kg. Men det var veldig hyppig med amming på slutten og jeg var knapt et menneske....tror ikke jeg har anledning til det denne gangen.

Vi får se.....

ps. lillegutt sov faktisk 2,5 timer i kveld....jippi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...