Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har fått en allerede nå og den er vond. Er i uke 25. Fikk en i de to andre sv.sk. mine også, men de kom helt på slutten av sv.sk. og den andre kom etter fødselen mens jeg amma. Andre som plages med dette og har gode råd bortsett fra bruk av salve? Alle mine har kommet utvendig.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 hva er det som gjør at man får det egentli? treg mage? drikker 2ltr vann om dagen og spiser masse fiber, men hjelper det egentli. håper jo å slippe unna men... beklager kan ikke hjelpe deg jeg ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Nei, treg mage kan det ikke være for jeg har ikke hatt fast avføring på mange år. Stort sett flytende. (pga. sykdom). Det er nok pga presset der inne. Etterhvert som fosteret vokser blir det trangt i magen og alt presses nedover/tettere, da er det lettere å få hemoroider. Enklere sagt; åreknuter på helt feil sted. Den forrige jeg fikk tror jeg kom av at jeg har ei datter som hang på puppen hele tida og drakk seg aldri mett, så jeg satt stort sett og ammet hele dagene de første mnd. Ikke bra å sitte for mye på ræva!!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 hmm ja det virket mer logisk. hehe nei men kanskje ikke så enkelt å komme seg ut gå når noen henger i puppen :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Har læst om nåkka man kunne ha på....salat blad eller nåkka sånn....men da må det vær ænklar å smørr sæ en å ha et salat blad dinglanes i ræva.... Fikk en skjøll ,å da va æ ganske kjapp me å smørr på...Trur at hvis du først e disponert for å få dæm ska det ikke så mye til for at dæm kommer tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå