Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Da er jeg tilbake her på DIB... litt merkelig, og klarer ikke helt forlate BIM ennå, men nå som jenta mi' er født hører jeg jo til her inne (og på småtroll 1-2 pga sønnen min på 17 mnd). Hyggelig å se alle de gamle nickene fra BIM her inne )
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 gratulerer og velkommen hit. Masse hjelp og gode råd her. Massevis av skikkelig flott hjelp på ammedebatten hvis du trenger ammehjelp.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Takk for det!! Ja, synes å huske det fra sist jeg var her inne at det er mye god hjelp å få, dersom man trenger det. Ammingen går bra, og jenta har nok allerede tatt igjen fødselsvekten sin...eneste er at jeg er sår på én side, så bruker brystskjold der litt for å avlaste. Hyggelig å se deg her inne, Fertila )
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Hei Zoomer! Velkommen skal du være. Jeg fødte 6/11-07 og jeg er litt på BIM enda jeg. Klarer lissom ikke helt å slippe taket og føler meg litt "tryggere" der inne på en måte. Går seg vel til!
små Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Hei hei=) Velkommen tilbake:) Og grattis med den lille:)
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 gratulerer så mye =) å velkommen hit inn.er vanskelig å forlate gode trygge bim,hehe.man blir jo avhengig av sidene.her inne kommer di fleste spørsmål opp,så bare sleng deg på =) kos deg med nurket da =0)
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Gratulerer:0). Husker godt nicket ditt fra BIM. Jeg tilhører også en av de som ikke helt har løsrevet meg derifra enda:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå