Gå til innhold

Dere i uke 17, har dere fått mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bitteliten mage når jeg ikke har klær på, men med klær kan ingen se at jeg er gravid. Dette er mitt 2. barn og jeg var bitteliten forrige gang også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..er 17+5 i dag og har bare en liiiten mage..og har heller ikke kjent noe liv ennå..så blir litt bekymret inn i mellom..så det skal bli greit å få komme på den ordinære UL nå så jeg får se lille gullet vårt snart :)

Skrevet

17,2. Dette er min andre og man ser det godt allerede. Bare litt over ett år siden forrige mann så jeg skylder litt på det. Jeg syns jeg har blitt stor fort. Ikke det, jeg har bare lagt på meg 1 kg men alt har flyttet seg oppover. Magemusklene er ikke inntakt.

Har kjent liv i to uker alt, bare småpirking, men det er aktivitet.

Gleder meg veldig til ultralyden, det er alltid så beroligende.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er i uke 17 og magen har vist i flere uker.. Lurer på hvordan dette skal ende... Syns nesten jeg har blitt for stor allerede.. Men det er vel lite å gjøre med.. Har kjent liv i noen uker også da.. Får trøste meg med det.

Skrevet

jeg er bare i uke 15 og har fått masse mage! blitt tykk! m nr en hadde jeg nesten ikke mage i det hele tatt! men nå tar jeg igjen for det tydlig vis! ja ja får bare slanke meg når det er over om noen mnd!

Skrevet

jeg har fått masse mage allerde.. er bare 14+6 men har allerede lagt på meg 8 kg.. var ikke slik me 1 mann i d hele tatt.. der hadde jeg ikke mage før i uke 18 ca...

Skrevet

jeg er også liten - var det sist og men mage har jeg! Fin kul som jeg er fryktelig stolt av ;)

Skrevet

Jaaa...har fått mage (jeg er 17+2)....søsteren min tror enten det er to inni der eller at jeg er lengre...hahaha!!

Men synes det er kjekt jeg!!

Skrevet

Mage ja, ingen tvil om det. Dette er mitt 2. svangerskap, og jeg ble tidlig stor sist også. Ikke vanskelig å se at jeg er gravid nå nei.

Skrevet

hei er i uke 19 og har enda nesten ikke fårtt anntydning til mage..ingen som kan se det på meg...litt rart,for forrige svangerskap ble jeg stor fort og la på meg 30 kg..nå er jeg enda -1,5 kg fra startvekta..er jo bra om det holder seg og jeg ikke legger på meg mer enn mex 20 kg..hadde vært en befrielse:)

magen kommer vel tidsnok den tenker jeg;)

Skrevet

jeg er førstegangs,så kan ikke skylde på noe der;)er 17+3 i kveld,og har hatt en liten mage et par uker allerede,vises godt at det er gravid mage,når jeg går i mine vanlige ettersittende topper,og glidelåsene på de vanlige buksene nå være åpne.

Skrevet

jeg er førstegangs jeg og. er 17+6 idag. ingen antydning til mage her gitt...

Skrevet

Mye mage her gitt. Ikke noe problem å se at jeg er gravid nei. Er 16+0 i dag

Skrevet

Jeg har ikke noe peiling på hvor langt jeg er, men ifølge siste mens er jeg 18+3 da, meni følge UL er jeg ikke mer enn i uke 16. Så gleder meg til den nye ultralyden =)

Men mage, det har jeg masse av =)

Skrevet

Jeg er 17+2 nå og har endelig fått en skikkelig kul;o)

Frem til nå har det bare sett ut som jeg har fått noen kilo ekstra på magen,men nå har jeg gravid mage føler jeg..

Morro;o)

Nå kjenner jeg liv også,sååå kos!

Dette er mitt andre svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...