Gå til innhold

Går det an å få jordmor på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei=) det skal gå an å få jordmor på sykehuset ja.. men hvis d e den første å du ikke har noen spesielle plager, anbefaler nok legen din en jordmor på helsehuset. men det er bare å ringe på sykehuset å prøve å få bestillt time der med en jordmor=) det skal ikke være noe problem=) å hvis legen din ikke er noe god med info, ring sykehuset å få info med dem=) legen din er egentlig pliktig til å informere...

klem

Hei...

Jeg hadde en jordmor på min hjemme-kommune, hvor jeg ikke var fornøyd med og tok opp ved sykehuset, da jeg skulle foreta ultralydet.

Jeg fortalte om hva jeg hadde opplevet og ønsket å bytte jordmor. Der fikk jeg en på sykehuset. Ja det går an :):):) Men en annen ting du kan gjøre. Hvis du bor på en kommune, hvor man har tilbud å gå til jordmor ved helsestasjonen, det kan du bare gjøre det. Bare melder deg på. Du kan spørre din lege om hvor er nær helsestasjonen, der kan være en jordmor. Lykke til :)

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen

Ja,det gjør det,men tror de tar mest imot gravide som trenger mer oppfølging. Men kan jo være at du er heldig=) Går bare til kontroll på sykehuset,oxo når det gjelder lege. Er utrolig fornøyd,og et pluss er at det er de samme som jobber oppe på føden og på barsel:) så ofte du får treffe igjen jm som hadde oppfølging med deg. Er kjempe kos=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...