Gå til innhold

Er 60 minutter normalt??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma har hatt KISS og er fortsatt litt skjev og tilter både kroppen og hodet til høyre... Jeg har fått beskjed om at hun må ligge mye på magen og at hun ligger langt ifra nok i forhold til hennes alder... Jeg skal derfor nå legge henne på magen så ofte som mulig og ta tiden og legge sammen i løpet av et døgn.. Jeg prøver totalt 60min om dagen (blir mange korte økter og noen litt større)

 

Hvor mye tror dere at deres ligger på magen per dag?? Jeg håper jo at musklene hennes skal bygge seg opp slik at hun ikke er så skjev lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke Tiril ligger så lenge på magen; men siden Emma har hatt KISS er vel det ganske bra??!!

Tror kanksje det blir mellom 10 og 30 minutter på magen pr da, det kommer an på hva vi gjlr og hva hun vil (snur seg ofte)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ligge henne så mye som mulig, men det blir nok ikke 60 min. Hun hater å ligge på gulvet for seg selv så det er jo litt av grunnen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 minutter høres jo fantastisk ut!

Ettersom Karsten nå har blitt litt sterkere i armene godtar han mer å ligge på magen. Så dersom vi bare er hjemme en dag så kan vi kanskje, kanskje klare å få ham til å ligge totalt 60 minutter på magen totalt. (Det vil si, vi legger ham på ryggen, han snur seg til magen selv...) Det vanligste er vel 20-30 minutter om dagen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...