endaeintrønder Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 va t jormora idag,fikk hør hjertelyden for første gang no,d va SÅÅ deili:) å så fikk æ snakka årntli ut me ho ang min angst for fødseln(som heldt på å gikk rettele gæli sist,endt i akutt ks..)så d ser ut som om d bli planlagt ks den her gangen:)))))) da bli d juni barn her!d e såå deili å tenk på,no kan æ slapp av litt mer!
*RutIetutt* Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Må bare spørre deg - skal/har du hatt samtale med lege/jordmor på sykehuset du skal føde? Har veldig angst for fødselen selv grunnet traumatisk opplevelse som endte i ks forrige gang...men gruer meg sånn for å ta det opp med legen min. Er så redd for å bli stemplet som en hysterisk pyse og ikke bli tatt på alvor...i allefall siden jeg skal føde på Haukeland - som er strengest på ks i hele landet har jeg forstått....(
endaeintrønder Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Ja æ hadde samtale me min 1 mann,i 2003/2004..men da fikk æ ikke ks,enda æ har avstiva rygg,å sjukehus skrekk da..dem ment at d gikk helt fint!!men så lå æ i 3 daga me sterke ria,uten åpning,så d ble akutt ks da..så no SKA æ ha ks!!!!bere si d som d e,at du e redd!!å stå på ditt!!!!!!!lykke t:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå