*bolla pinnsvin* Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 ..hver gang man spør om noe her inne, som er i retning av "når var dere ute første gang etter fødselen", "når kan jeg amme igjen etter å ha drukket" eller det siste innlegget mitt her (hva har dere gitt de små som dere egentlig ikke "bør"), så er det alltid noen som må svare at de har ikke vært ute ennå, for de har vokst fra seg det, eller så må de påpeke at de synes det er dumt å drikke, eller de må få frem hvor unødvendig det er å gi barna smaksprøver på ting. Greit at dere synes det, men det er da ikke nødvendig å svare på innlegget når dere allikevel ikke skal svare på det som det spørres om...?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 så enig så enig....!! hehe... alltid noen som vil være "bedre" enn andre vet du:)
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg er helt enig med deg jeg hi..... Vi er like bra mødre selv om vi har vert på fest eller gir dem smaksprøver...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 så enig, så enig.. folk må jo få si meningene sine..men er det ikke et direkte svar på spørsålet så la være..og heller opprett en egen tråd so starter med: er det ingen andre som er like voksne og perfekte som meg som aldri har..... hilsen ei som er DRITTLEI av folk som alltid skal henge seg opp i det ene og det andre.. la være å svare for fa..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Eks: Spørsmålet var: Hva har deres småtasser fått smake på som de egentlig ikke "bør"? Jeg svarer: ingenting Det er da svar på spørsmålet. Har ingenting med at jeg tror jeg er bedre enn andre, bare enkelt og greit at jeg ikke vil at min gutt skal smake på usunne ting når han er så liten. Skjønner ikke helt hvorfor han skal det.
firemerkersmør Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Enig med anette & lukas~ (LLL : ). "ingenting" er absolutt svar på spørsmålet ditt. Hvorfor var bare en tilleggsopplysning. Samme med "når var du ute på byen etter fødsel?". Svaret er for noen "aldri", og det med drikking ol er bare tilleggsopplysninger.
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2007 Men da har han jo ikke fått smake på noe og ergo er det jo ikke nødvendig å svare på innlegget! Dessuten må jeg si at når det svares slik, så synes jeg ofte det er med en moraliserende tone til oss andre. At de som ikke tar seg en fest, aldri er borte fra ungen og ikke gir smaksprøver på ting er bedre enn resten av oss. Nå sier jeg ikke at du er sånn, for jeg har ikke det inntrykket av deg sånn ellers her inne, men jeg tror nok at det er mange som tenker sånn.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Synes det er artig å lese om de forskjellige meningene folk har jeg da, kjedelig hvis alle er heeelt enige;-) Men enig i at det er dumt å være "besserwisser", de fleste gjør jo det de føler er bra for babyene sine!
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2007 Den var forresten til LLL. Bare en liten tilleggsting: Da går det jo an å skrive bare 'ingenting' og IKKE at det er unødvendig! Har jo ingenting med saken å gjøre!!
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 Enig.... selv om jeg kanksje ikke er den mest ivrige her:-) anette & lukas (LLL Det var egentlig ikke svar på spørsmålet nei.....ingenting han har smakt på.....nei da er det ikke noe for deg å svare på. Tror hovedinnlegger var interessert i akkurat hva slags spiselige ting de hadde smakt og ikke at din ikke hadde smakt på noe....
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Ikke no kjeft å få av meg.Takker heller for "vettu" ord jeg:)
firemerkersmør Skrevet 15. januar 2007 #13 Skrevet 15. januar 2007 Spør man her så får man svar. Beklager, men sånn "kun svar på spørsmålet og ingen tilleggsopplysninger" virker rart på meg. Ikke det opplegget ellers her. Moraliserende er vel opp til de som tar det til seg. Hvis man er trygg på seg selv på preller det av. Det må man lære seg her inne uansett.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. januar 2007 #15 Skrevet 15. januar 2007 Jeg mener at alle kan gjøre akkurat som de føler for, så lenge jeg kan gjøre det jeg føler for Er i grunnen ganske avslappet. Er absolutt ikke for å være en bedreviter, for jeg vet ikke halvparten av det mange andre vet. vet bare at jeg vil gjøre det jeg mener er best for mitt barn.
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. januar 2007 Rullebulle: Jeg er fullstendig trygg på meg selv som mor, men jeg må jo få lov til å se meg lei av folk som alltid skal moralisere overfor oss "stakkars dødelige" når det spørres som slike ting! Ikke meninga å peke ut deg og LLL, men det har blitt så innmari mye sånt her inne i det siste at jeg snart blir gal av det...
firemerkersmør Skrevet 15. januar 2007 #18 Skrevet 15. januar 2007 Alle velger sine kamper, og sine "hjertesaker". Mat er en av mine. Andre velger sine "saker" som de har lyst til å foksere på, og mener mat ikke er så viktig. Det jeg mener er at jeg er trygg på de sakene jeg har valgt som viktige for meg, og at andre kan velge sine, og være trygge på de. Ikke ment som uthenging eller moralisering. Kan godt hende jeg gjør rare ting innen dine "hjertesaker", men jeg har da valgt at disse ikke er så viktige for meg. Blir fort litt hett inne på nettet når man ikke ser hverandre. Ikke så hardt ment :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 15. januar 2007 Ikke så hardt ment fra min side heller Men nå skal jeg gå og stappe i meg noe som ikke er så bra for MEG, nemlig pizza!
Stratos med 3 barn Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Hmmmm. Litt vanskelig problemstilling dette..... Det er jo sånn at når man spør, så får man som oftest svar. Noen svar vil man ha, andre ikke..... Jeg tror, for å være ærlig, at det enkleste er om de som legger inn innlegg lar være å irritere seg over svar de ikke vil ha...! Man kan liksom ikke dressere alle brukerne her inne. Lykke til med det, for all del, men jeg tror desverre den kampen er tapt for lenge siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå