Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Har ikke hatt sex på 3 mnd pga graviditeten. Mistet all lysten. Er det normalt ? redd for at dette blir for tøft for mannen. Eller hva tror dere ?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har også mistet lysten helt, tror vi har hatt sex kanskje 4 ganger på veeeldig lang tid. 6 måneder kanskje. Når det gjelder min mann så har ikke han saerlig lyst heller, for han er redd for å skade lille gutten. Vi vet jo begge at det ikke er farlig, men det har bare blitt sånn liksom. Det burde uansett ikke vaere noe problem for mannen din, det er jo andre ting man kan gjøre. Bare snakk med han og fortell hvordan du føler det så løser det seg helt sikkert. Viktig å snakke om sånne ting så det ikke blir missforståelser.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Det er nok ganske så vanlig å miste lysten under svangerskapet. Jeg har heller ikke særlig lyst, vondt gjør det også (bekkenløsning). Men for å glede min kjære sambo har jeg tilfredsstilt han sånn av og til. Går fort noen uker mellom hver gang men han setter pris på de gngen jeg orker. Samboeren min er nok litt bekymret for at jeg aldri mer kommer til å ha lyst igjen, og det er jo jeg også, men satser på at det går seg til en stund etter fødselen. Snakk med mannen din om dette. Det er ikke godt å gå rundt å være bekymret. Men dere er IKKE alene om å ha det slik altså!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Er nok ikke så uvanelig...her i gården har ingen av oss lyst for tiden...jeg orker ikke og han syns magen er litt i veien for å si det sånn (pluss at jeg tror han syns det er veldig rart å skulle ha sex når det er en liten baby inni magen der)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 tøft for mannen? Er det mulig å si slikt? Herregud..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har sex med kjæresten selv om jeg kanskje ikke vil i utgangspunktet..Jeg behøver å føle at han fremdeles har lyst på meg, hvis dere skjønner.. Er redd for at hvis vi ikke har sex over lengre tid, at han vil bli dratt mot andre jenter.. Altså sjangsen for å være utro.. Stoler på han,men for det så er jeg altså redd for det.. Har lest at mange mødre blir oppslukt i barnet etter fødsel,og at de ikke gir mannen nok oppmerksomhet.. Dette kan også føre til at mannen ledes mot å være utro. Jeg er veldig opptatt av at jeg fremdeles visere kjæresten min ( vi er jo kjærester selv om vi får barn) hvor mye han betyr for meg, hvor forelsket jeg er osv.. Man må jo ikke ha sex hver dag, men tror nok det blir en del blow jobs på meg etter fødselen til jeg får lyst igjen.hehe
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 vi har forresten hatt sex 2-5 ganger i uka hele svangerskapet..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 neida, men selvbildet er jo ikke akkurat på topp når man er så svær som nå.. Liker og se at mannen viser at han er tiltrukket av meg. Selv om jeg er svær. Men,sånn er det, sjangsene øker for utroskap av en grunn,tror nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 dessuten er han jo fremdeles verdens kjekkeste,jeg er dritforelska og har jo lyst å ha sex. Er bare det at kroppen tar litt lengre tid å varme opp,men det går så bra atte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå