Benni-min Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har latt Benjamin smake bittelitt banan. Vet ikke om han kan få det ennå. Han blir 6mnd 30.jan. Så har jeg delt en drue i to som han slikket litt på.Ellers har han bare hatt div.fruktpureer til 4mnd. og mme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #2 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe..ja hun fikk litt banan, og når vi satt med middagsbordet og hun fikk middagen sin så tok jeg litt brunsos på skjeen(dårlig samvittighet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 15. januar 2007 #3 Del Skrevet 15. januar 2007 Var ikke helt meningen, men hun endte opp med å smake på lakris... Jeg satt og spiset og før jeg rakk å stoppe henne så tok hun en bit og puttet rett i munnen... Fikk det jo kjapt ut igjen, men så ikke helt ut som hun syntes det smakte noe særlig.... Skulle ønske det var grøt hun prøvde å stappe i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 15. januar 2007 #4 Del Skrevet 15. januar 2007 Har gjort det samme som deg mammasgojente!!! Satt med henne på fanget og spiste frokost (brødskive m nugatti) og plutselig setter jenta "tenna" i brødskiva mi Godt var det tydeligvis!!! Har fått smake på is også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 15. januar 2007 #5 Del Skrevet 15. januar 2007 Simen har også fått banan, men det fikk han (tror jeg) vont i magen av:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 15. januar 2007 #6 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har latt Karsten få et knappenålshode med brun saus (fy!), en dråpe melk (fy!) og to dutter med sjokoladekakefyll (fyfy!!). Er så artig å se på at han smaker forskjellige ting... Han er egentlig veldig interessert når vi spiser, så jeg gleder meg til han kan spise litt mer. I dag satt han på fanget mitt da jeg spiste middag. Da fikk han smake potet og fisk. Det så ikke ut til å ha noe imot det heller... Så det ser ut som om det bare er grøt gutten ikke liker! Kjøpte en baby-safe-feeder (tror det heter noe sånt?!) på lørdag. Tenkte å kjøpe litt epler som han skal få smake på i de nettene... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 15. januar 2007 #7 Del Skrevet 15. januar 2007 Manggo, banan og melon er godt å sutte på. Må bare passe på å fjerne bitene han får av etterhvert, skulleog ønske han var like glad grøt og middag som det. Ellers har han kanskje fått sutte på sjokolade og kjeks 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. januar 2007 #8 Del Skrevet 16. januar 2007 PS. Hvis du er redd for at han skal få av biter kan du kjøpe en sånn baby-safe-feeder sak... Sjekk linken her: http://loevebarna.skryt.no/lovebarnas_hovedside/hostvinter/nyheter/babysafefeeder2-pakningmedtoek Jeg kjøpte en sånn en på lørdag, gleder meg til å teste den! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 16. januar 2007 #9 Del Skrevet 16. januar 2007 vesla mi har smakt på masse forskjellig, har ikkje dårlig samvittighet for da.. koffor skal de ikkje få smake på ting då.. de e jo nyskjerrige de små, og eg syns det er heilt greit å la ho smake.. alt me måte så klart og da e ikkje alt ho får smake på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ A & E ♡ Skrevet 16. januar 2007 #10 Del Skrevet 16. januar 2007 mm,mme,tran,diverse nestle fruktmos, nestle eplesaft, nestle sviskesaft, maisgrøt,havregrøt,eple,banan,rødsaus, saft (dyppet fingeren nedi), drue,malt,vann! har en gutt som gjerne vil smake på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå